digital klokke temperatur / date med timebasert klokkespill

4

4la

Guest
Jeg trenger hjelp til å designe og konstruere en digital klokke som kan vise temperatur (ved hjelp ds1820) og dato med time klokkespill. pls hjelp.

Hvilken hjelp trenger du
jeg faktisk trenger en komplett hjelp, skjematisk diagram og kildekode, på en PIC mikrokontroller basert digital klokke temperatur / date med timebasert klokkespill?. pls hjelpe !!!!!!!!

Du spurte for 'hjelp til design "Nå er du spør etter alt ferdig og leveres klar til bruk Ønsker du å designe det selv med hjelp fra venner her eller er du spør etter et gratis design service (hint:..? Ingenting i livet er gratis .....) Brian.

Hei, Det er mange utforminger rundt for slike klar til å bygge prosjekt - nettopp Google. Her er en god en som har alt du trenger, bare legge klokkespill ....[ url = http://www.bogdi.ro/electronics/digital% 20clock /] Digital klokke / dato / termometer med PIC16F628/PIC16F84/PIC16F690 og DS18S20/DS18B20 [/url]

Hei, Det er mange utforminger rundt for slike klar til å bygge prosjekt - nettopp Google. Her er en god en som har alt du trenger, bare legge klokkespill ....[ url = http://www.bogdi.ro/electronics/digital% 20clock /] Digital klokke / dato / termometer med PIC16F628/PIC16F84/PIC16F690 og DS18S20/DS18B20 [/url]
takk, wp100 jeg faktisk har implementert den på denne linken og det fungerte som annonseres. men jeg trenger å forbedre den med hver time pip. på PIC16F84A brukes i alle I / O er brukt opp! Jeg trenger virkelig noen til å hjelpe meg om hvilke chip med mer i / oi kunne overføre koden til med ønsket hver time pip.

takk, wp100 jeg faktisk har implementert den på denne linken og det fungerte som annonseres. men jeg trenger å forbedre den med hver time pip. på PIC16F84A brukes i alle I / O er brukt opp! Jeg trenger virkelig noen til å hjelpe meg om hvilke chip med mer i / oi kunne overføre koden til med ønsket hver time pip
Jeg trenger fortsatt hjelp til å endre koden på lenken wp100 sendte meg:. som chip å bruke og hvordan du legger til hourly pip! Anyboby pls hjelpe

Hei, Glad hit hele prosjektet har fungert bra for deg, jeg bare brukte DS18B20 subrutine som sin vanskelig å få rett i assembler som timing er avgjørende. Nesten alle større 16F chip vil fungere fint, du må bare sette opp ekstra porter og eventuelt stoppe ekstra funksjoner som analog eller komparatorer fra å bli involked som standard. Typisk billig og felles større chips er 16F876A eller 16F877A. Kanskje se hva som er tilgjengelige i ditt område og la bruker vet, og vi kan kanskje gi råd som er et bedre valg.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back