direkte konvertering mottaker design i ads.Need hjelp?

H

haizal

Guest
Jeg trenger noen idé og bidrar til å impelmet denne mottakeren på 2,45 GHz ..

jeg har designet noen viktigste komponenten bruker microstrip linje som er
antenne, skjøteanordning og filter.and hver av dette har blitt designet ved hjelp av ADS.
mens oscillator og mikser (diode) vil bli tatt etter tilgjengelige markedet ..

Mitt problem er hvordan man skal integrere denne komponenter i ADS siden jeg ikke bruker systemnivå simulering .. kan noen hjelpe meg?

et annet problem, hva er viktig parameter som jeg kan måle for mottaker .. jeg bare vite litt ting om parameteren at jeg må måle for harmonisk balanse og jeg & Q modulering.

thanx
-haizal -

u kan integrere alt dette componet i HB simulering
Når jeg tenker arbeidet disse modellene også
se RF-system design guide det er veldig nyttig for system-simulering

khouly

kjære venner ..
er det nok for meg å bruke HB simulering bare for mottakeren at jeg skal være design? eller er det behov for meg å gjøre en simulering ved hjelp krets konvolutt simulering?
Jeg forvirre å velge både simulering eller ved hjelp av HB simulering bare ..

av den måten jeg gjør dette prosjektet for min endelige årig prosjekt .. og akkurat nok ved å se på resultatene av min utpekte mottaker ..

Et annet problem min er .. det er egnet til å integrere antennen og andre komponenter i 1 microstrip bord?Jeg tror det kan gjøres på maskinvaren, men jeg gjorde ikke vite hvordan du tester (Jeg mener simulere det i annonser), kan noen hjelpe meg?

(Jeg glemmer noe som jeg tenker å bruke denne komponenter ved hjelp krets nivå simulering og ikke systemnivå simulering, er det mulig?)

hei der

jeg tenker på u bedre brukte noen hirerki fra ADS ....det kan hjelpe
Prøv brukt www.agilent.com og finne ut lab øvelsen ........

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back