F
faryal
Guest
Jeg har denne listen over prosjekter, men jeg fant ingen måte å implementere noen av thes slik at noen kan hjelpe meg ut for å gjøre noen av disse prosjektene ..... må jeg sende den i noen dager .... det må være universitetsstudent nivå .. 1. Data Storage Devices to. Integrated Circuits (IC) Manufacturing trinn 3. Registrerer og dens Typer fire. Digital Stop Watch 5. Finite State Machine (FSM) Modell av Traffic Signal 6. Digital Frequency Meter 7. Computer 8. Komparativ analyse av Logic familier 9. Typer av Memories 10. Introduksjon til ASIC 11. Cricket Score Board 12. Fire-sifret kode Cracker 13. Traffic Light Control Circuit 14. Digital klokke 15. ADC og DAC 16. Kalkulator 17. Standard Busser 18 år. Forsterker optimalisert signalstyrken generator 19. Digital Dice Counter 20. Automatisk Trafikk Signal Controller 21. Tidsbestemt Signal 22. Electronic Dice 23. Cricket Score Board 24. Digital Dice med Gjett Sammenligning 25. Digital Kalender 26. Programmerbare Frequency Divider Circuit 27. IR baserte Skytespill Game 28. Digital klokke