DOS emulator

T

Teknikken

Guest
Jeg beklager hvis dette feil sted å poste dette spørsmålet.

Er det noen måte jeg kan kjøre et DOS-program i PalmOS og PocketPC.Søknaden er et lite regnskap database program utviklet under FoxPro for dos tilbake i 1995.

takk for eventuelle kommentarer

Ja jeg har en Cassiopea E500 PDA.Og jeg har en dos emulator ..det fungerer godt i CGA-modus.og i tekst ..så hvis app ikke krever VGA.it's ok ..Nå vil jeg gjerne gi Tou linken ..men min batteriet døde ..Jeg tror at det ikke skal være vanskelig å finne på nettet ..La meg gjøre noen søk ..

Takk.Jeg har en gammel Palm og ønsket å oppgradere til noe som også kunne kjøre noen DOS-programmer.Hvordan doyou anbefale E500.

Betyr det kjører Pocket PC operativsystem eller Windows CE.Ved ja, er thare noen forskjell mellom de to.

jeg fortsatt liker det, men cpu er bare 150 MHz og noen av de nye kjører på 300 og det viser ..Jeg liker bedre å vinne ce systemene som min.mer enn palmer og andre .. jeg kjøpe fra Microsoft Visual Studio CE er bare som $ 20 eller $ 30 bucks så jeg kan lage mine egne programmer. Men som en "HARDWARE GUY" du ende opp med virkelig rask prøver å hekte ting til det. .Det er da problemet begynner ..microsoft selger PLATAFORM BUILDER for seier CE for $ 3000.Og det er den eneste måten å skrive drivere for nye enheter ...SO et stort problem her ..Den andre ting savner jeg min PDA-er CF (Compact Flash Interface). Det som virkelig gjør alle diference i verden .. Du kan legge til hundrevis av ting ..
Så ..i thinl at jeg fremdeles vil bruke det mer som en organisator for litt tid /
På baksiden av mitt sinn jeg har et prosjekt å lage et rom for en PDA ..men jeg vil ha for å få en ny maskin med en CF-port!

skål

Er det noen forskjell mellom WinCE og PocketPC OS.Jeg spør dette fordi noen PDA-leverandørene selger produktene sine og sa at det kjører WinCE og noen sier det går PocketPC OS.Også jeg vil gjerne vite om WinCE ligner på brukeren om å Win98 (etc).Jeg vil ha en PDA med 802.11 Wi-Fi, og jeg vil vite om jeg kan bla mitt kontor LAN med det.

Jeg ser mange PDAer med høyere hastighet og minne enn E500, men nesten samme pris.Hvorfor er E500 dyrere enn HP eller andre PocketPC modeller.

takk.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back