Doubt i Fidelity

• Thread starter kishorekumar_ms
  • Start date
K

kishorekumar_ms

Guest
hei frns,

Jeg gjør MIC antenne prosjekt med troskap.Saken er jeg en feilmelding når simulere etter definere langt feltet å kjenne stråling mønster.Feilen er som dette

"cell (0,8,9) er utenfor mønsteret boksen (3 rutenett)»

Vennligst hjelp angående denne feilen.hvor å fjerne komme over denne feilen og hvordan du kan se stråling mønsteret med troskap ....

Kishore ....

Hei, kishorekumar_ms:

Det forteller deg at domenet ditt ikke er stort nok til å legge strukturen.For å gjøre mønster beregning, et mønster boksen er definert internt i nær feltet til langt felt transformasjon.Hvis ikke alle DIELECTRICS eller metall er omsluttet av boksen, vil resultatene være ugyldig.FIDELITY registrerer den automatisk.For de nyeste FIDELITY, det er en automatisk domene gjenkjenning alternativet.Dersom du velger alternativet, vil det automatisk større simuleringen domenet slik at alle objekter (unntatt uendelig begrunnelse og / eller uendelig underlag) vil bli omsluttet av mønsteret boksen.Med vennlig hilsen.

hei Jain sir,

vennligst forklare meg hw å forstørre mitt domene, slik at strukturen er vedlagt pent å komme over denne feilen ..i hv å øke rutenettet domenet eller i hv til å gjøre litt andre ting sir ....

Kishore ..

Hei, kishorekumar_ms:

1.Du kan velge Pre-Processing-> Forstørr Domain å legge mer plass i ett eller flere retning av 6-directiuons.

2.På FIDELITY 5.x, kan du velge PARAMETERE-> Oppsett og grenser, og definere grenser som skal UNFIXED.Deretter vil FIDELITY prøve å justere seg automatisk basert på dine krav.

Hilsen.

hei sir,

yeah i did like tynn 4 eksempel struktur n nå vil jeg prøve å prosjektet mitt struktur.sir kanne u si materialet for resonator ..dvs. som Epsilon, konduktivitet, tan delta etc etc. ..

Kishore ...

Hii, kishorekumar:

Jeg er ikke sikker på om spørsmålet ditt.Du skal angi epsr og mur etc.

Med vennlig hilsen,

hei sir,

ok sir nå er jeg i stand til å forstå alle ting ...

Kishore ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back