DRO

N

neil1981

Guest
Jeg ønsker å designe en DRO med ADS.who kan gi meg noen eksempler eller artikler?
Thank u.

Hei,

For DRO design kan u referere til boken av Kajfez, dets tittelen "Dielektrisk resonatorer".Jeg vedlegger en artikkel publisert i mikrobølgeovn journal, kan det hjelpe deg å begynne design.For mer u kan referere til nettsteder som tilbyr appnotes som trans-techinc.com De er også svært nyttig.

Skål!
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

Jeg foreslår at du gjøre EM simulering av DRO modul først.

Og så sette den inn i ADS og gå videre.

Hei,

Jeg føler diskusjonen om hvilken programvare du bruker er ikke så viktig.Først bør du utvikle ideen / konseptet oscillator design og rolle negative motstand i det.Så hvordan å innføre en DR slik gjøre det til en DRO.Og for dette, jeg føler i utgangspunktet enhver anstendig RF simuleringsprogram er tilstrekkelig.Når det er oppnådd, og deretter gå inn i mer involvert design.

Som for boken av Kajfez, dets fra Artech House.

Happy lesing.

Jeg tror det er svært vanskelig å modellere DR koblingen med microstrip og å bytte til CLR parallell modell.

Kan noen gi noen råd til dette?

Takk.Hilsen

ddpower,

hvor i dybden er ditt prosjekt?Hvis du bare trenger produktet ut og fungerer, bare bruk equivalant RLC trafo krets for å representere DR i design.Denne kretsen kan finnes i bøker som Pozar, Gonzalez og "" DR bok av Kajfez etc.

Å vite RLC verdier for DR del, se opp MNF.dataark.Eller http://www.trans-techinc.com/ gir nyttige prog kalles kort for å gjøre det.KORT bør arbeide selv om du ikke bruker sine DR siden DR frekvensen og Q avhengig av dimensjon og DK materiale.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back