Jeg liker ikke din PCB: (Ingen dekobling kondensatorer på noen IC: (Ingen helheter eller kontakten for inngangsspenningen, bare helheter for 7805: (Hva er ideen likevel gjøre en programmerer for en DS89C450 som brukes i? annet PCB Hvis ja:? du ikke trenger 74LS244, wire oppstartslasteren pinnene direkte til Vcc og GND A "programmerer" for DS89C450 gjør ingen sence allikevel siden det er ISP stand Dersom ingen!. Hvorfor blir du ikke ta med alle de andre pinnene på kontrolleren for å overskrifter slik at det kan plugges inn i en annen PCB Sorry, men det er en ubrukelig utforming Sorry:?. (
[Quote = rolig] se dataarket, og du kan få det. [/Quote] Get hva? Jeg trenger ikke noe : (Men hvis noen vil ha noe jeg foreslå å se etter dev kit av Maxim Komplett skjematisk tilgjengelig på Maxim nettsted..
: D: Dthanks for dine egne innlegg.: D: D min intensjon var å bygge krets med ut 74105 fordi persanally det var problemer å finne at IC og bruke en annen IC insteard av max233 [bruk system med ut landskamper for seriell port conveter] jeg kan laste opp. SCH-fil som som ønsker justere denne kretsen. Dette er bygget for min personlige bruk og en del av stor krets. deling er den beste måten å lære. send noen ting annet enn dette utvikle den. '' Hakuna Matata'': idea: Det betyr ingen bekymringer [Lian konge]:. D: D
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.