DS89C450 styret at WORKING.TESTED OK.

Hva skjer om den shippig pakken kostnader og mailing koste?

Jeg liker ikke din PCB: :) (Ingen dekobling kondensatorer på noen IC: (Ingen helheter eller kontakten for inngangsspenningen, bare helheter for 7805: (Hva er ideen likevel gjøre en programmerer for en DS89C450 som brukes i? annet PCB Hvis ja:? du ikke trenger 74LS244, wire oppstartslasteren pinnene direkte til Vcc og GND A "programmerer" for DS89C450 gjør ingen sence allikevel siden det er ISP stand Dersom ingen!. Hvorfor blir du ikke ta med alle de andre pinnene på kontrolleren for å overskrifter slik at det kan plugges inn i en annen PCB Sorry, men det er en ubrukelig utforming Sorry:?. (

Bare søk rundt i microcontroller delen, det er mange tråder om DS89C4xx serien micro.

[Quote = rolig] se dataarket, og du kan få det. [/Quote] Get hva? Jeg trenger ikke noe :): (Men hvis noen vil ha noe jeg foreslå å se etter dev kit av Maxim Komplett skjematisk tilgjengelig på Maxim nettsted..

: D: Dthanks for dine egne innlegg.: D: D min intensjon var å bygge krets med ut 74105 fordi persanally det var problemer å finne at IC og bruke en annen IC insteard av max233 [bruk system med ut landskamper for seriell port conveter] jeg kan laste opp. SCH-fil som som ønsker justere denne kretsen. Dette er bygget for min personlige bruk og en del av stor krets. deling er den beste måten å lære. send noen ting annet enn dette utvikle den. '' Hakuna Matata'': idea: Det betyr ingen bekymringer [Lian konge]:. D: D

Du burde sette et par 0.1UF dekobling caps på at PCB.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back