DSP perifert for høyere samplingfrekvens

L

lincolndsp

Guest
Jeg vil gjerne stille deg et spørsmål om noen DSP evner. I boken "DSP og programmer med C6713 C6416 DSK" forfatteren sier at samplingsfrekvenser støttes av AIC23 kodeken er 8, 16, 24, 32, 44.1, 48 og 96 kHz (ved hjelp DSK6713_AIC23_FREQ_fsKHZ). Men min GSM modulator design med 271 kb / s hastighet ved hjelp av et mellomliggende bærefrekvens som alle vil kreve bruk av sampling frekvens på ca 3 MHz eller enda mer. Men hvordan kan det bli realisert for å få utgangssignalet med en slik sampling rate. Kanskje det er en annen måte å sette sampling frekvens? Kanskje jeg trenger noen form for en perifer å få en slik sampling frekvens. Vennligst hva kan jeg gjøre?

disse kodekene kan ikke ptoduce disse frekvensene. så du trenger en separat A / D-konverter, inn til DSP eksterne bus (I / O bus, minne bus). Gjøre Produsenter ADCs opp til 200MHz ... 1GHz, tror jeg.

Hvordan kan jeg sette samplingfrekvens etter at jeg legger på en ekstern a / dd / a omformere. Jeg mener det rutine i CCS.

vanligvis Whe bruk en tidtaker interrupt, med samplingsfrekvens. i timeren ISR gjør vi en lese fra ADC, og neste foreta en samping kommando, for å starte konverteringen for neste timer IT. Noen ADCs har to adresser: én for data lesing, og en for prøven kommandoen.

Vennligst kan du laste meg noen praktiske materialer og litteratur om punktet

vi brukte ved universitetet, en dspcard, hva de (lærer) utformet, og sa oss at metoden. Jeg vet ikke om noen materialer i sånt. Jeg så for lignende ting, men overalt er bare teorethical papirer og bøker. her er en forsamling prosjekt for dette kortet. en littlebit bugy, og du kan ikke bruke uten dette kortet. Jeg har ikke schematics om kortet. det er en PC oscilloskop. i szkop.asm, vil du finne noen ting. i kortet er en TMS320VC5402-100 DSP, og en ADC, opp til 1,5 MHz. Jeg vet ikke hvilken type det, og mer om dette kortet. Jeg synes det er veldig enkelt. bare bruke en 3state bussjåfør, en adresse dekoder (FPGA, CPLD), og koble ADC data linjer, med bussjåføren til DSP eksterne bussen hvis. og adressen dekoderen vil styre buss-DRV, og ADC er prøvetaking pin, i en annen adresser sak. denne 2-adresser tingen-hva jeg skrev, er ikke i ADC, men i kortet [size = 2] [color = # 999999] Lagt etter 1 minutt: [/color] [/size] Jeg prøvde å laste opp / legge ved en zip filen, men jeg ikke ser det.

Hei, er Siste melding som er relatert dette emnet sett til den 24. Okt 2005. Nå har jeg lignende problem. Vil du si noe til meg))): hilsen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back