DTMF dekoderen i Matlab

at filen ikke fungerer, mer hjelp er nødvendig, noen som har gjort DTMF-dekoder i matlab vennligst mail meg MATLAB file.thanks

Jeg har en papirkopi av denne DTMF-dekoder og encoder.mail meg din adresse. jeg bor i rawalpindi.i kan legge deg.

[Quote = wajahat] Jeg har en papirkopi av denne DTMF-dekoder og encoder.mail meg din adresse. Jeg bor i rawalpindi.i kan legge deg. [/Quote] Er du student? hvor studerer du? forresten im en student av elektrisk Engg ved Riphah Intl Universitetet Islamabad

kan u sende meg scannet kopi av denne tingen på farhan.iqbal @ gmail.com sin svært presserende, dens oppdrag for meg. min sneglen postadressen er rom 214 Vandrerhjem M2 LUMS Opposite Sector U DHA, Lahore [size = 2] [color = # 999999] Lagt etter 43 sekunder: [/color] [/size] Fristen for oppdraget er 15 februar, så jeg tror bare en skannet kopi ting kan hjelpe meg, takk

Jeg er ny i Matlab, men jeg er definitivt ikke noe nytt til internett, har jeg besøkt alle disse webside allerede, var jeg på jakt etter noe som ikke er på internett, eller noe som er på internett, men jeg kan ikke få det etter googling , noe u har gjort urself eller lastet ned fra noen skjult nettside eller fra Ur universitet, noe sånt. gjelder neways takk for hjelp og omsorg.

ok jeg skal prøve å skanne den. Jepp SAMCHEETAH jeg er student. jeg gjør telekom Engg fra nust, MCS, rawalpoindi.

hei møttes der .. kan NE1 hjelpe WIF driver DTMF-dekoder? Jeg trenger å dekode lyden av tonen en skjerm nummer med MATLAB .. thx

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back