e eller specman prosjekt ..?

N

nagraj

Guest
Kan noen legge inn noen nye specman eller e relaterte prosjektet emner å jobbe med ...?Eller noen nye eller kommende prosjekt om bekreftelse ..?

hei

jeg vil si at u've å løse reelle problemer
dvs. prøver å analysere sanntidsrapportering problemer og prøve å løse en av en metoder bruker analoge kretser, integrerte systemer, logikk kretser osv.

hvis u valgte embedded systemer ville jeg råd u til å ta opp noen sanntid problemer som automatisering, kontroll etc og grensesnitt den innebygde brett med PC sothat ur prosjekt vil omfatte både hardware og software.

sanntidsrapportering kontrollerende som kontrollerer tennplugg av ur motor syklus for bedre ytelse for eksempel kontrollere mengde drivstoff ved hjelp Throttle svar, og dette er en virkelig gjort i pulsar (TRICS - Throttle responsive tenningen kontrollsystem) og Yamaha.

gjerne kontakt med meg på min e-post (farzan_1983 (at) yahoo.co.uk)
ha det

Hi electronic_boy,
Takk for info.Men jeg er ute etter informasjonen i bekreftelsen språk e bruker specman.Så tilsynelatende Jeg ser varmt emner som PCI-Express slags ting.Så hvis u vet noe tema i embedded eller DSP eller andre som er svært mye skal ha tilstedeværelse i markedet.Jeg vil være takknemlig ..

electron_boy wrote:

heijeg vil si at u've å løse reelle problemer dvs. prøver å analysere sanntidsrapportering problemer og prøve å løse en av en metoder bruker analoge kretser, integrerte systemer, logikk kretser osv.hvis u valgte embedded systemer ville jeg råd u til å ta opp noen sanntid problemer som automatisering, kontroll etc og grensesnitt den innebygde brett med PC sothat ur prosjekt vil omfatte både hardware og software.sanntidsrapportering kontrollerende som kontrollerer tennplugg av ur motor syklus for bedre ytelse for eksempel kontrollere mengde drivstoff ved hjelp Throttle svar, og dette er en virkelig gjort i pulsar (TRICS - Throttle responsive tenningen kontrollsystem) og Yamaha.gjerne kontakt med meg på min e-post (farzan_1983 (at) yahoo.co.uk)

ha det

noen av hotstuffs i innebygde systemer og DSP nå er

>> innebygd webserver
>> sanntid processsing
>> innebygd kontroll for robotikk og hardcore maskiner
>> RFID

>> sanntid bildebehandling for person identifisering
>> biometrix
osv.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back