E-postvarsling forsinkelse

A

alexan_e

Guest
Jeg er for tiden mottar e-post (Gmail) varsler for svar eller PMS etter 6 timer eller mer, har noen det samme problemet, eller er det bare meg?

Jeg har bare varsler via kontrollpanelet så kan ikke si. Keith

Jeg har det samme problemet her, men forsinkelsen litt tid er svært lang så sent som 12 timer hvorfor er det så [COLOR = "sølv"] --- Oppdatert --- [/COLOR] Jeg har det samme problemet her, men forsinkelsen litt tid er svært lang så sent som 12 timer hvorfor er det så

Det var et problem i de siste dagene, men administrator har fikset det, bør det komme tilbake til normal snart. Vær oppmerksom på at jeg hadde lignende problemer i fortiden, men disse var forårsaket av min postleverandør og ikke på forumet, var e-posten sendes fra forumet, men ble mottatt sent fra min gitt. Dette kan kontrolleres hvis du sammenligner send-motta tid, hvis problemet er forårsaket av forumet så sent e-post skal ha samme sende motta tidsstempler som betyr at det var sende sent, men fikk umiddelbart. På den annen side hvis du ser en sending tidsstempel som timer før du mottar e-post, det er din leverandør feil. Her er hvordan min send-mottatt så i dette tilfellet som var på forumet feil

som er kult jeg vil sjekke det opp og legge min prob snart

Gutta ventetid er mer enn 15 timer jeg er ennå å motta gårsdagens meldinger :-|

Meg også, jeg har ikke mottatt noen melding varsling i de siste 15 timene. Dette skulle være fast i går, men jeg tror det blir verre, jeg har allerede kontaktet administrator.

Følgende melding er levert i et par minutter, så jeg antar vi er tilbake til det normale.

yup jeg fikk alle mine varsler ting tilbake til normalen jeg antar

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back