Eksport fra microCap6 til P * otel

V

viahole

Guest
noen vet hvordan man får et netto filen ut av MicroCAP6 til P * otel, kan jeg få pakken for å koble til den componet f.eks.Motstander, kondensatoren etc.?Det sier mangler pakken selv satte jeg en (pakken) uttalelse i compn.

Kanskje pakkenavn du legger ikke inneholdt innenfor P * otel Bibliotek når du importerer netlist fil.

Den netlist filen må bruke den samme pakken for den delen som biblioteket som P * otel har lastet.

Er meldingen du får etter import si fotavtrykk ikke funnet "i netlist manager?

JR

nei nei jeg ikke engang kommer til det punktet mc6 sier "Advarsel" R1 "har ingen pakke" selv at jeg skrev en i pakken linje i komponenten?
Kanskje skyldes er blanding demo / pro ver jeg bruke?

Hvis du har oppgitt pakken / fotavtrykk informasjon i Mcap app selve det skal overføre det til netlist.

Noen ganger på eksportører til andre leverandører apps den netlist kan blir ødelagt, eller den genererer 2 filer i stedet for én.Har du kontrollert netlist innholdet for å se om pakage data du har oppgitt, er egentlig det?

P * otel betyr at når det eksportert en PPCB netlist og du har å slå sammen begge filene manuelt.

JR

Jeg sjekket filen men ingen pakken er der, mc6 vise deg den har gjort etter oversette det til. Netto format.det liker ....
AAAhhAggeee Jeg tror jeg får det.gamle DOS måten jeg bruke mc6 DATA dir som standard arbeidet dir Da jeg fikk conntact til oversetter> P * otel osv. Jeg tror det viktigste. lib. lbr
osv. må være i samme dir .-....) at har bug'ed meg på en stund Thanx for dere hjelpe JR dette forumet ROOOOOOCKS

[Denne meldingen ble endret av: viahole på 2001-05-04 01:28]

Glad du har funnet problemet.

Kanskje ODB data exchange format vil bidra med dette i fremtiden, men ikke på lang tid som kompatibilitet mellom programmer er svært lav på S / W leverandører over prioriteringer [med mindre de kan selge deg en oversetter!]

JR

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back