eksportalternativ i ie3d

K

kbmanick

Guest
kjære Jian,

når jeg eksporterer ie3d geomentry til dxf-fil, kan jeg få bli den konverterte filen.den viser utdataformat mislyktes.Jeg bruker 12 versjon evelaution.men andre er ok.hva er prosedyren?

noen av alternativene er der ... for eksempel glatte hjørne og etc. hvordan du går frem?shold jeg fjerne portene b4 gjør?med takk,

kbmani

HI, Kbmanic:

Du har oppgitt utdataformat mislyktes.Vennligst gi mer beskrivelse, slik at jeg kan forstå det stadiet du er i.

Hvis du har ADIX lisens alternativet, blir du skal kunne eksportere DXF.Hvis du ikke har den valgfrie ADIX lisensen, vil du ikke kunne eksportere DXF selv om du fortsatt kan eksportere GDSII.

For eksport alternativet, bør ikke ha mulighet for jevn hjørne.Glatt hjørnet alternativet kan være i import alternativet fordi vi ønsker å fjerne overflødige toppunkter fra polygoner.

Med vennlig hilsen,

kjære Jian,

1.hvis jeg bruker linken cad er det mulig å konvertere?med takk,

kbmaniLagt etter 49 minutter 4 timer:Dear Sir,

herewith jeg har festet displayet innhentet under dxf konvertering.
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

Hei, kbmanick:

Somhow, savner installasjonen en innstilling fil fra installasjonen.Vi vil sjekke om det er fra installatøren.Jeg kunne finne den fra datamaskinen min på c: \ programfiler \ zeland \ exe katalogen.Her er det.Vennligst legg den inn i din ZELAND \ EXE-katalog for å se om det fungerer.

Med vennlig hilsen,
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back