ELLER / CA / D LAY / OU / T og SP / ECC / TR / A Problem

H

hqqh

Guest
Hallo,
Jeg bruker SP / ECC / TR / A v10.2 å rute en design (4 routinglayer, 2planelayer) som ble opprettet med OR / C / AD LA / YO / UT 9.2x.SP / EC / CTR / A fullføre rutingen prosessen med 100% og ingen konflikter.Men når jeg importerer CCT filen i LAY / OU / T er det mange unrouted ledninger.Alt dette ledninger er koblet til VDD eller GND og bør være koblet sammen med en mikro via og gravlagt via.Hvis jeg bruker vanlig via sin gjennom hullet styret er det ingen problem, men jeg mister mange ruting plass.Jeg aner ikke .....

Takk på forhånd
HQ

Kjære hqqhJeg har bruk specctra to år.mitt forslag at du bør bruke gjennom via for prosjektet.det vil spare kostnader for U når u sende til FAB.og jeg vet også at specctra ikke støtte for Plane lag, så når u ruting av specctra, vil den slette flyet.Kanskje U kan bruke allegro eller specctra oppdrag for å bygge ditt bord.
hvis det har noen problemer, vennligst send en epost til meg.Jeg vil prøve å hjelpe U. My email address: winterquang (at) yahoo.com

Lykke til

Concat

Hallo concat,

Takk for at du tilbyr å hjelpe meg, men problemet er nå løst.
Det oppstod en feil under oversettelse fra lå / ou / t til sp / ecct / RA med
rekkefølgen på lagene.Så sp / ecct / RA trodde at alle tilkoblinger til VDD og GND er gjort, og lå / ou / t har problemer med å lese rte-filen.

løsningen er å bringe lagene i riktig rekkefølge ved å kopiere og lime inn i CCT-filen.

Men likevel, takk concat du

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back