Embedded sytems trening på Egypt

T

tarekegypt

Guest
hei alle hvis noen vet noe sted i Kairo foreta opplæring eller kurs i C-programmering for innebygde sys vennligst fortell meg også ber jeg ønsker å vite mest mulig ut av selskaper i Egypt som arbeider i dette feltet og dets kontaktinfo? takk u meget >>>>>

Først om steder: 1-Høyteknologisenteret - Kairo Universitet - Giza www.cuhtc.org 2-IT Builder - Heliopolis -6.904.278 Det er mange sentre som gir men disse sentrene er som jeg har deres kontakter info . Om fleste bedrifter, kan du dele dem inn i store bedrifter, små og mellomstore bedrifter og FoU-sentre. Store selskaper: 1-Mentor Graphics Egypt - Bairout Street - Heliopolis 2-Valeo & IBM - Desert Road Små og mellomstore selskaper, mange av dem er funnet, men jeg har ikke sine kontakter (ex guide, Innovance, Ferno, ... .) Hilsen, Yasser Shoukry A. Sakr

For innebygde systemer kurs: 1. Det er en embedded systemer spor i ITI (Information Technology Institute) er det en 9 måneder stipend og det er virkelig bra, vil neste inntak velges neste august. For mer informasjon kan du sjekke ITI nettsiden http://www.iti.gov.eg 2. Det en embedded systemer spor på El-akademeia El-ba7aria, og det er veldig bra også. Om de selskapene som jobber i den innebygde feltet: 1. Valeo: som jeg personlig arbeide i. to. IBM tre. New Port Media 4. Mentor Graphics 5. EL-Swedy Og det er et par andre selskaper på den smarte landsbyen. Beste hilsen, Hadeer Salem _________________________________________ Hadeer M. EL-Hady Salem Embedded Software Engineer Valeo InterBranch Automotive Software VIAS - Valeo Pyramids Heights Office Park, bygg nr. C9 Cairo - Alexandria Desert Road, KM 22 PO BOX 166 EL-Haram, Giza - Egypt

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back