eMetabox alltid ON

K

kang_mas

Guest
Jeg flash min STB (eMetabox1) med ny programvare og PC-skjerm "overføre suksess", Metabox sier "god", så jeg koble strømkablene.Når jeg kobler strømkablene i Metabox vise "ON" og alltid like ut.
Jeg har forsøkt alle triks Bellow (adoptert fra h ** p: / / www.megaone.com / emetabox / guide.htm):Q. oppdateringen til Metabox fortsatt ikke lykkes etter 3 timer og det er en feilmelding
A. Oppdater metabox vil på ta noen minutter.Kontroller no portinnstilling eller feil type kabel blir brukt.Bruk en nullmodemkabel.

Q PC vil vise "overføre suksess" og Metabox vise "Good".
Jeg slår av og på metabox og skjerm er alltid "på"
A. feil programvare har vært flashed inn Metabox.Reflash med riktig fil.

Q. Jeg
har prøvd å laste alle mulige nye oppdatere programvare for min sølv
eMetaBox men uten positivt resultat, har fortsatt ingen respons og LED
fortsatt er "on"
A. Slå av mottakeren og sjekker filer og kabel igjen.Deretter kobler mottakeren igjen, starter programmet når mottakeren er fortsatt strømmen.programmet vil svare med å prøve å koble 1.2.3 ..., og du slår på strømmen til mottakeren hvis alle trinnene er ok dette burde gjøre knep.
A. Hvis du trykker på "Power"-knappen på fronten av mottakeren etter lasting av programvaren, vil mottakeren bare viser "på".
Du må slå av bryteren på baksiden av mottakeren.Prøv å oppdatere programvaren på nytt.
Når mottakeren viser "Bra" og vent i 30 sekunder.Dersom mottakeren ikke starte av seg selv, slå den av med bryteren på baksiden av mottakeren, vente 10 sekunder, og deretter slå den på igjen.Mottakeren bør vise "på ... Strt ... inst.".Hvis dette er OK kan du slå av, koble til satellitt og TV, og sette opp språket, satellitt og gjøre "Multi Søk" for å finne kanaler på nytt.

Qi har forsøkt å oppgradere programvaren, men "filesend2 programmet" teller og sier "Nei Svar".
A. Slå av mottakeren og sjekker filer og kabel igjen.Deretter kobler mottakeren igjen, starter programmet når mottakeren er fortsatt strømmen.programmet vil svare med å prøve å koble 1.2.3 ..., og du slår på strømmen på mottakeren

Spørsmål: Hvordan finner jeg ut hvilken type mottaker
A. Det er 2 typer metabox:
1 - sort / rød farge kartongen boks med svart farge eller sølv farge mottakeren og høyre side av frontdekslet stater eMetabox.
2 - hvit farge kartongen boks med sølv farge mottakeren og høyre side av frontdekslet stater eMetaboxII.

Q. Hvorfor mottakeren ikke lagre kanaler
A. Du har nådd grensen på kanaler lagring.Slett noen kanaler som radiokanaler som ikke brukes regelmessig.

Q. Jeg oppdateringen ved et uhell den loader med FileSend2.exe (Loader Data Download) The emetabox ikke fungerer Mine flashminne er nede.
A. 1.Trekk Metabox og fjerne dekselet.
2.Du finner 2 PCB, strømforsyning og hoveddisplayet bord.
3.Fjern kabelen fra strømforsyningen til hovedinnhold bord.
4.Fra pins på hoveddisplayet bord (vanligvis merket) kort merka
leverer linje til bakken.Gjøre det samme til strømforsyningen bord.
Merk: Hele ideen er å slippe ut alle kondensatorer for å tilbakestille
hva data / info om RAM til, minst, starte systemet
for nedlasting.
5.Tilbake kabelen fra strømforsyningen til hovedinnhold bord.
6.Koble PC og plugge metabox og slå på hoveddisplayet strøm.
Ikke skyv foran strømknappen
7.Kjøre programvaren og forhåpentligvis laster ned vil være en bris.Alle som knep ikke løse mitt problem.

Vennligst noen fortelle meg hvordan jeg gjør min STB / mottaker aktivere til reflash.
Takk.

Kibice Lecha Poznań (i nie tylko Lecha) mogą obejrzeć na stronie firmy bukmacherskiej STS transmisję rewanżowego meczu ze Stjarnan.

Read more...

en annen person (du finner her i dette forum) har også metabox og problemer med å oppdatere.

Søk hans tråden og prøver å finne ut hva du har å gjøre, eller hvis du har felles problemer ...

Jeg har det samme problemet
eMetabox alltid på og jeg skrånende sende filen til eMetabox
trenger hjelp

takk

sjekk JTAG løsningen på Yahoo grupper er for enkelt å bygge en JTAG grensesnitt med noen diodes ledede og motstander er det lett og sikkert

hei, ysteday jeg sendte den opprinnelige støvel til min METABOX, etter fullført det viste god, jeg slått den av og connectedit til TV for å prøve det, men mottakeren viser start.and når jeg prøver å søke etter satellitt Jeg har ingen signal .Kan noen hjelpe meg vennligst

Den Metabox STBs har 3-versjonen.I, II, III.Diffrences er bitween tunere.og flash ram.

brukt den vedlagte filen med specfied loader at det vil være i live eller ikke!Sitat:

eMetabox alltid på og jeg skrånende sende filen til eMetabox

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back