En enkel mikrofon

B

blackaagony

Guest
Hei,

Dette er min første tråd på dette forumet.Etter å ha studert elektroniske da jeg var yngre, la jeg det ned på grunn av mangel på tid.Jeg prøver å jobbe den tilbake.

Så bestemte jeg meg for å lage en enkel mikrofon som jeg grunnlagt på http://www.planetharmonica.com/ph2/VF/TMI-mic.htm.

Dette er en veldig enkel enhet, men jeg vet ikke alle forbindelser å gjøre.Min komponenter avvike noe fra bildet:
- Min dynamisk mic har 3 pins istedenfor 2,
- Min Jack connector er stereo i stedet for mono.

Jeg tror kontakten vil ikke være et problem, men mic vil.Jeg vet ikke hvilken pin (merket 1, 2 eller 3) for å koble til bakken, til potensiometeret, og hvis jeg må plugge den siste pin.

Etter har søkt og reflektert, tryied jeg noe, men når jeg prøver på en forsterker, var ingen lyd hørbar, helst vinkel på rotative potensiometeret.

Har noen her vet rett tilkoblinger?

Takk for lesing.

Hei,

Jeg gjorde noen tester med et multimeter og komponenten var som død.Så jeg tror en strømforsyning er nødvendig.

Jeg tror jeg skal kjøpe noen reell dynamiske mikrofoner og søke etter mer informasjon om de jeg fikk.

Takk fvm!

Jeg antar at "dynamiske Mike" du refererer til, er en kondensatormikrofon mic som vil naturlig nok ha 3 pinner og skal ha høy motstand, målt med multimeter.Det vil kreve en strømforsyning for 2 pinner mens 3dje vil gi bort utgang.Dynamisk mikrofon blir en spiral suspendert mellom polene på en magnet og når du måler de to endene av spolen med multimeter, vil du finne en motstand under 1000E i de fleste tilfellene, og du vil høre en piping lyd fra coil som DC fra multimeter passerer gjennom spolen, og gjør en sound.Good flaks

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back