en enkel qestion

L

lhlbluesky

Guest
i fullt differensial opamp, hvordan du kobler CLoad, bør den kobles til vcm eller GND?

Jeg kow som kanskje spørsmålet mitt er ikke klart, den ene enden er koblet til vout eller vout-, hva som er tilfellet i andre enden? til GND eller vdd eller vcm, er det noen forskjell?

Jeg vil tro du trenger å sende de fullt differensial i en annen differensial amp med enkel endte utgang.er det et innlegg om hvordan du oppretter en differensial amp å gjøre det enkelt avsluttet.

kan du enten koble en enkelt Cload mellom V og V-eller koble to hetter fra V til GND og V-til GND separat

for fullt differensielle krets belastningen kondensatorer skal være koblet til felles-modus bakken.

Hvis vcm regnes som en spenning kilde (det tror, skal det), så det er ingen forskjell i valg GND, vcm eller vdd som referanse for unsymmetric Cload komponent.Som nevnt i diskusjonen, kan du også symmetrisk Cload, ikke er koblet til jord eller levering.Begge deler finnes i ekte kretser, må du definere Cload ifølge analysen behov henholdsvis en eksisterende reell krets.For unsymmetric komponenter, den virkelige kretsen bakken ville bli brukt normalt, tror jeg.E. G.hvis du kobler en skjermet vridd pair til produksjon,
er det kabelen skjold potensial.Som generelle tilfellet, tre kondensatoren modellen vil bli brukt: Vout til GND, Vout til GND, Vout til Vout-.

hvis jeg kobler Cload mellom vout og vout-, og hvordan virker det?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back