en protokoll, flere modulering teknikk.

A

allysonsim

Guest
Jeg gjør noen undersøkelser på OFDM og programvare definert radio og jeg fant ut at det er flere svakheter i OFDM som er linearitet problem osv.

Er det mulig hvis jeg tar inn CSS (kvitring spread spectrum) og substitue OFDM?

You'r der er åpne arbeidsområder i OFDM og sanne CSS har bestemte fordeler.

Jeg tror generelt at du må bruke mer linearitet for høyere Bit / s / Hz.Men OFDM kan bli utvidet til lavere modulering typer ned til det ekstreme av en kvitring symbol.Det finnes også metoder å bruke kvitre som innledningen.På omvendt du kan bruke utjevning, precoding og alle de nye teknikkene også til CSS.

Jeg faktisk interessert i å søke CSS og OFDM til trådløse sensornettverk med svært høy adaptivity i linken budsjett og også gjennomføre alt.

Jeg ser, det betyr at vi kan etter hvert plugg i CSS i velutviklet OFDM rett?

Jeg er ganske interessert i prosjektet også.Jeg er for tiden ser mot å bygge en Software definert radio i Matlab og jeg vil forbedre det derfra.Tror du dette er en god tilnærming?

By the way ..Er du designe hele prototypen eller bare implementering stadiet (simulering)?

Min forskning som dekker et bredt spekter skjema krets nivå gjennomføring innovasjon til høy ytelse ikke-lagdelte MAC-protokoller.

Det er fokusert på svært effektivt trådløse sensornettverk med lokalisering.Bunnen av forskningen er detaljert forståelse av OFDM, raske rente-tilpasning, tid-delay-målinger, utjevning og synkronisering, dyp ramme søvn moduser, våkne og etter-vekke synkronisering, PA effektivitet.

CSS kommer inn i bildet dersom SINR er mindre enn 2dB og bredbånd er fortsatt nødvendig på grunn av PA effciency, synkronisering, ramme søk, forsinkelse måling.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back