"enhet eller ressurs opptatt." Cadence simulering err

F

Flamingo

Guest
am bruker et nettverksmiljø i simulering, det vil si alle bruker filene ligger i en filserver, mens tråkkfrekvensen Hovedprogrammet er plassert på en annen server.

Det er ikke noe problem når jeg kjører simuleringen første gang, men når jeg vil simulering igjen icfb vil fortelle meg "* feil * request.il asiiStart: feil i start-funksjon, be trukket tilbake (" deleteFile "0 t nil (" * feil * deleteFile: enhet eller ressurs opptatt "" / home/simulation/username/.../schematic/psf/.nfs0579700084d ")).

The. Nfs-filen kan ikke slettes i kommandolinjen også.Og det kan bare bli slettet eller kanskje forsvant automatisk når icfb ble nedlagt.Men dette kan ikke være en metode: cry:.

By the way, byttet vi inn i nettverket modus ikke lenge siden, og det var ingen lignende problemer som oppdages før når vi gjør simuleringen i lokal server, det betyr at alle bruker filen og Cadence Hovedprogrammet er lokalisert i en enkelt server.

Vi bedømmes kanskje det er noen problemer i nettverkskonfigurasjon, som montere fil.Hvis noen encounted simulering situasjon, pls hjelpe meg, takk en meget!

Hei Flamingo,

dvs et kjent Cadence problem.Det er løst i IC5.1.41.500.3.54 og senere utgivelser.Så du må oppdatere DFII.

Hilsen,
hqqh

hqqh skrev:

Hei Flamingo,dvs et kjent Cadence problem.
Det er løst i IC5.1.41.500.3.54 og senere utgivelser.
Så du må oppdatere DFII.Hilsen,

hqqh

Hei Flamingo,

jeg vet IC5.1.41.500.3.54 er den siste versjonen før IC6 og det bør bli utgitt 2007.Det er en hurtigreparasjon for IC5.1.41.500.3.54 som ble utgitt i 2008.Så det sømmer at du må oppdatere din versjon.

Hilsen,
hqqh

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back