Ensemble "adaptive frequency '

M

myem

Guest
Kjære alle:
I ensemblet,
det er en "adaptiv frekvens 'i' løsning setup '....
vet noen om bruken av adaptive frekvens??
Jeg vet ikke hvordan å bruke det ....

Hei,

Vanligvis bør du sette adaptiv frekvens midt på frekvens sveip.Dette er hva En $ emble hjelp sier.

Greets,
Redi.

Hvis du bruker rask sveip, bør du gjøre adaptiv frekvens litt høyere enn midt frekv.

Hei,

Jeg kunne være galt, men jeg tror at adaptiv frekvens er frekvensen der en sekvens av adaptiv passerer drives for å oppnå konvergens.Med andre ord dette er den frekvensen som maskene blir optimal.Da kretsen er løst på denne frekvensen.Hvis du har angitt Interpolating Fast feie alternativet vil programmet automaticaly gjøre flere frekvenser fra bandet og deretter interpolere i mellom.

Det er en tro at det er best å sette meshing frekvens nær høyest frekvens i bandet, så kvaliteten på maske, og consequenly nøyaktighet, vil ikke detoriate med frekvens.

flyhigh

Det er riktig, sett adaptive freq nær høyeste freq i bandet, og gjør deretter diskret simuleringene.
Caocao
flyhigh skrev:

Hei,Det er en tro at det er best å sette meshing frekvens nær høyest frekvens i bandet, så kvaliteten på maske, og consequenly nøyaktighet, vil ikke detoriate med frekvens.flyhigh

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back