Er der noen kan hjelpe meg å forstå de negative tilbakemeldinger

Z

zhenyuanwu

Guest
I det følgende bilder, hva er verdien av de negative tilbakemeldinger spenning av utgangsspenning?
Den sier at "Vref = Vo * Re1 / (Re1 RF)" i lærebok, hvorfor er det?
Bør jeg vurdere om produksjonen motstanden til emitter polen av den første transistoren? Jeg tror Re1 bør erstattes av Re1 / / (rbe / (β 1)) i den lille signalet modellen, og det bør også være en tilsvarende negativ spenning som tilsvarer skal vi * rbe / (Re1 * (β 1)).
Jeg tror det må være noe galt med min forståelse, som kan peke den for meg?
Tusen takk på forhånd!
Sist endret av zhenyuanwu den 31. Mar 2006 9:27, endret 2 ganger totalt

Dette er en serie-feedback shunt gjenkjenning tilbakemeldinger nettverk.For å finne den tilbakemeldingen faktor (Vref / VOUT), på grunn av serie-feedback, vurdere Vref node er isolert fra amplifer inngang.Som et resultat, blir det en enkel voltage divider.

Men jeg fremdeles ikke forstår, vil de påvirke hverandre.Det Vf endres så snart forbundet med negative tilbakemeldinger node.Hvorfor "vurdere Vref node er isolert fra amplifer input". Jeg er så rådvill!Hvem kan hjelpe meg!
Takk på forhånd!

Sjekk boken du leser.De aurthor må ha tatt tilbakemeldingene motstanden lasting i fremover gevinst beregninger, så siden ACL er forskjellig fra AOL, tilbakemeldingene faktor B er Re1 / (Re1 RF)

anta at gevinst på forsterkeren er stor nok, kan du få det

Jeg har funnet svaret i en annen bok skrevet av Paul.Mange takk!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back