er det noen CDC analyse dokumentet eller opplæringen?

F

foster_cn

Guest
CDC (klokke domene krysset)
hva er CDC analyse EDA verktøy som brukes i industrien?

I kapittel 11, er det en lang historie om hvordan du bruker BlackTie å se CDC.Dette verktøyet er kanskje ikke det beste verktøyet, men prinsippet i dette kapitlet virkelig hjelper.

Det er et verktøy kalt 0-I fra Mentor Graphics som er ment å være de beste i markedet.

Hei,

Atrenta liten kikkert har god løsning for CDC problemer, vil den rapporten, tyder på, og gi den type krysset informasjon basert på den valgte regler.

For mer informasjon og dokumentasjon kan du besøke www.atrenta.com.
--
Hilsen
Satya.A

Jeg foreslår at du prøver CDC verktøyet Cadence.Den leveres "gratis" med hver lisens av Conformal - LEC.Du kan starte den ved invoking

unix%> lec-kontrollere

Jeg did'nt selv vet om det till den Cadence AE droppet i vårt selskap og fortalte oss om det.Vi skulle kjøpe et annet produkt før vi innså at vi allerede eide 5 eksemplarer av det med bare Conformal-LEC.De sa at Cadence hadde integrert Blacktie del av produktet i Conformal - LEC.De også ga oss et lite CDC-jumpstart slik at vi kunne komme raskt i den.Hvis du allerede har Conformal-LEC deretter kontakte din lokale Cadence AE og de vil kunne sende deg jumpstart kit.

--
AY

god meterial, jeg trenger det! Takk duLagt etter 1 minutt:Synd, jeg trenger det. Takk, har du andre meterial? Kan du legge det ut?

Kilde: http://www.deepchip.com/gadfly/gad060107.html

Mentor's 0-I CDC
Atrenta: liten kikkert-CDC
Real intensjonsavtale: Meridian CDC
Cadence: støter Conformal CDC

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back