Er det noen tutorial for EPLAN?

S

seyyah

Guest
Jeg bestemte meg for å prøve denne programvaren for elektriske tegninger og dokumentasjon. Det så annerledes for meg enn vanlige programmer. Er det noen tutorial for dette programmet som vil hjelpe meg til å begynne å bruke.

EPLAN har annen logikk enn andre programmer. I fjor var jeg på trening for å lære å bruke Eplan og alle hans advanages. Det er veldig kraftig programvare, men mange ting er ikke på logikk steder ... Så hvis du har noen spørsmål jeg kan svare deg. Regards, Mr.Cube

Egentlig hadde jeg ikke mye tid så jeg gikk på autocadE. Egentlig jeg ikke likte autocadE heller, men det var lett å begynne å gjøre noe. Kan jeg endre det når jeg trenger igjen. Jeg trenger ikke mye i dag.

Hei mrcube_ns, Har du trykt materiale om EPLAN tutorial? Er det mulig å sende meg en elektronisk PDF-format? Regards, Fernando

Jeg vil ha en PDF tutorial hvis holdning sitt! takk, ADI

Hei! ... Og jeg har også fått en 1700 side brukerhåndboken hvis ønskelig og muligens en stor tutorial, som jeg må deles i to som sin mer enn 27MB! Gi meg beskjed hvis noen ønsker disse lagt ut - jeg vil anbefale en fargelaserskriver for disse som de store tungtveiende Tomes trenger minst tre pakker inkjet-papir og fire sett med patroner ......!! ! Chris Williams

er det mulig å gi en lenke til en. pdf tutorial på eplan P8? takk på forhånd

Chris56000, vennligst post linken til donwload denne opplæringen eller om du foretrekker jeg kan sende deg en privat melding med min personlige e-post, er det opp til deg. Regards, Fernando

[Quote = Chris56000] Hei! ... Og jeg har også fått en 1700 side brukerhåndboken hvis ønskelig og muligens en stor tutorial, som jeg må deles i to som sin mer enn 27MB! Gi meg beskjed hvis noen ønsker disse lagt ut - jeg vil anbefale en fargelaserskriver for disse som de store tungtveiende Tomes trenger minst tre pakker inkjet-papir og fire sett med patroner ......!! ! Chris Williams [/quote] Kjære Chris! Jeg trenger din versjon. Mange takk. Vennligst send meg email: hoanganh81@gmail.com Regard

Hei gutta, ville jeg være takknemlig hvis noen av dere er villig til å sende meg EPlan tutorial Chris nevnt før til: stefan.hanafiah (at) gmail.com. Tusen takk for hjelpen:).

[Quote = Chris56000] Hei! ... Og jeg har også fått en 1700 side brukerhåndboken hvis ønskelig og muligens en stor tutorial, som jeg må deles i to som sin mer enn 27MB! Gi meg beskjed hvis noen ønsker disse lagt ut - jeg vil anbefale en fargelaserskriver for disse som de store tungtveiende Tomes trenger minst tre pakker inkjet-papir og fire sett med patroner ......!! ! Chris Williams [/quote] hvis det er mulig å dele denne eBok på rapidshare eller noen andre linker plz

vennlige sende dette dokumentet til meg også på masgher (at) gmail.com: |

Hei, send meg tutorial også. Takk! fizicica (at) yahoo.com

Hei, Vennligst send meg denne opplæringen også. Thanks ;-) llalexll (at) hotmail.fr hilsen, tyty

hei jeg trenger også denne opplæringen. . endelig noen som har det? og også eventuelle eplan ekspert her? :)

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- innlegg lagt ved 08:58 ---------- Forrige post var på 8:57 - --------</span></span>
e-posten min er andreas.styl @ gmail.com

Hei Jeg er også på utkikk etter en EPLAN opplæringen. Jeg setter stor pris på, hvis du kan legge det ut på (saif214 på yahoo dot com) Takk.

Hei, jeg er også på jakt etter en EPLAN tutorial Vennligst send meg denne opplæringen også. Takket Fateme149 (at) gmail.com

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back