Er du fornøyd med design service / ASIC huset

T

tomku

Guest
Har alle fornøyd med design service / ASIC huset resultat på chip størrelse?Jeg tror design service / ASIC huset alltid Sitat sine kunder med svært konservative størrelse.Har kunden har noe valg i tillegg kjøpe sine egne verktøy som er usaully millioner dollar?Er det noen verktøy som kan måle design service / ASIC huset ytelse på dør størrelse.

Det er et godt spørsmål og jeg vil vite også.

Magma har utforske funksjonen til å vurdere størrelsen tidligere.Men fortsatt trenger mye lisens!

Jeg har funnet en lyd trenger nettstedet kan noe lignende det du leter etter.
Nettstedet er www.apexdesn.com
De har såkalte "Empty Space evaluator" som acutally gi innsikt på tom plass
igjen i et design.De har også 30 prøveperioden lisens.Jeg allerede har bedt om.

Hay, takk for tipset.Vi heller ikke fornøyd med vår eksisterende design service resultat.Og jeg kan ikke krangle med dem siden vi ikke har P & R-verktøyet.I mai betalingssidene Apex design service siden de har lined opp med noen kjente design service huset.

Jeg har sjekket dem ut også, ideen virker veldig ryddig.Nå kan jeg bekrefte design service selskapets ytelse.Jeg vil finne ut hvor mye selskapet har kastet bort i løpet av siste to prosjekter.
Deretter vil jeg fortelle min sjef for å revurdere utformingen service huset.Tross alt, selv jeg ikke president
selskapet.Jeg eier noen aksjer i aksjen.Hvorfor ikke gjøre våre produkter mer konkurransedyktige til andre ved å gjøre mindre dø.Jeg tror at folk bør gjøre dette verktøyet som en bekreftelse verktøyet som en sign-off for die-size
kvalitet.

Vel, du får den størrelsen på chip ETTER du gjør oppsettet.Så tilbudet er alltid basert på anslag, og derfor må være konservativ, ellers design huset vil konkurs.Hvis du ønsker å ha kontroll over chip størrelse, avkastning og chip produksjonskostnadene, må du gjøre mer enn bare å gi RTL eller netlist bort.Men for å kunne gjøre mer betyr også å ta imot mer risiko og mer innledende kostnadene.

Grunnen til at jeg er interessert i å finne ut den ledige plassen i en chip er at vår chip har svært lav utnyttelse.Backend selskapet sa at det er eneste måten å gjøre chip rutbare og jeg har tro på dem fordi vi ikke er P & R ekspert.Jeg vil bare se om det er mulig å dobbeltsjekke sine krav.

Jeg har programmet fra Apex og løp på meg design (tapet ut).Programmet er enkelt og lett å bruke.Det rapporterer 20% plass kan reduseres.Holly! Hvis dette er sant.Det er virkelig verdt for selskapet å se på detaljene.

Burnout skrev:

Grunnen til at jeg er interessert i å finne ut den ledige plassen i en chip er at vår chip har svært lav utnyttelse.
Backend selskapet sa at det er eneste måten å gjøre chip rutbare og jeg har tro på dem fordi vi ikke er P & R ekspert.
Jeg vil bare se om det er mulig å dobbeltsjekke sine krav.

Vår brikke er har 7 lag med metall, og er ikke puten begrenset.Vi trenger å reservere øverste 2 lag for strøm (veldig tett).Effektivt vi har bare 5 lag til rute.Vi er suspecious at chip vi fikk, er for stort.
Etter å ha kjørt Apex redskap, kan vi se en masse brukbare mellomrom.På neste prosjekt, vil vi spørre service selskap å gi oss plasseringsmålrettet før ruting og verifisering, slik at vi kan bekrefte gulvplan.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back