Et problem om DRC

K

karl6833

Guest
Dear all,

Jeg bruker Cadence IC5141.Jeg kjøre PDRACULA, få DRC, kjører jxrun.com, og deretter bruke Dracula Interaktiv i virtuos å se DRC utgang.Men når jeg bruker Dracula Interaktiv (deretter DRC Setup), den DRC utdataene vinduer vises ikke, og icfb lås.

Hvordan kan jeg løse problemet ovenfor?Eller er det noen tiltak for å gjøre en DRC sjekk?Om DRC, jeg har bare en DRC fil (jeg har ikke divadrc.rul fil).

Tusen takk for hjelp!

Du kan åpne CDS.log-fil for å vise hva som skjedde før icfb låst.Hvis du ønsker en divaDRC.rul fil, kan du bruke DraculaToDiva å konvertere Dracula regelen fil til DiVA format.Noen uttalelser må kanskje bli endret etter konvertering.

Bruke DraculaToDiva konvertere Dracula regelen fil til DiVA format

Jeg sjekket DRC resultater i kommandolinjen ved å åpne drcpr.sum å se DRC feil posisjoner og feilkoder:)
Skal jeg prøve DiVA metode.Tusen takk for hjelpen!

karl6833 wrote:

Dear all,Jeg bruker Cadence IC5141.
Jeg kjøre PDRACULA, få DRC, kjører jxrun.com, og deretter bruke Dracula Interaktiv i virtuos å se DRC utgang.
Men når jeg bruker Dracula Interaktiv (deretter DRC Setup), den DRC utdataene vinduer vises ikke, og icfb lås.Hvordan kan jeg løse problemet ovenfor?
Eller er det noen tiltak for å gjøre en DRC sjekk?
Om DRC, jeg har bare en DRC fil (jeg har ikke divadrc.rul fil).Tusen takk for hjelp!

gabi71ro wrote:

Jeg foreslår at du ser først hvis i Dracula rul-filen du angir INQUERY = YES

Dette lar deg bruke Dracula INTERAKTIVE å se feil.

Mer, må du velge riktig utdatafilen.

Jeg anbefaler ikke å bruke dracula2diva konverter, fordi disse to verktøyene, selv er laget av Cadence, er ikke 100% tilsvarende.
Du vil descover mange ting som er utelatt på grunn av denne konverter.

Mer igjen, DiVA er en lav kvalitet brikken.
Ta mye minne gang fryse skjermen i timevis, og DiVA regler lar deg ha TAPE eller masseendringer eller substrat (velg en) feil uten å informere deg.

Mer om og om igjen, hvis du har noen bane metaller trekke på 45 grader du har slått av rutenettet problemet og DiVA ikke vise deg.

Sist Mer ..... grunn av at offgrid, kan du ha makt shorts ..... og jeg antar at du vet hva dette betyr.

Jeg sterkt reccomand du bruke Dracula hvis du ikke har noe bedre.
Glem DiVA.Like!

gabi71ro er riktig.Diva er dårlig til Dracula i mange aspekter.

Men DiVA kan vise off-rutenettet feil.Det kan finne Buck feil (soft-tilkobling feil) også.

Diva er mer egnet for små oppsett.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back