et spørsmål om PCB i protel99se

K

khorshid

Guest
Hallo
Jeg har et problem i protel 99 SE.
Hvem vet at hvordan kan jeg dra komponent med sin tilkobling i et pcb.I vet hvordan det i skjematisk, men kan ikke gjøre det på PCB.

Zotac wprowadził do sprzedaży nowe miniaturowe komputery ze swojej serii Zbox - modele Zbox ID 18 Plus Special Edition. Urządzenie ma wymiary 188x188x44 mm i jest wyposażone w procesor Intel Celeron 1007U (seria Ivy Bridge), z dwoma rdzeniami taktowanymi zegarem 1,5 GHz oraz zintegrowanym układem graficznym HD Graphics. Oprócz tego w obudowie znajd...

Read more...

Jeg er ikke en ekspert.

Men jeg tror du unroute et spor før du kan flytte.Else sporet ikke vil følge flyttingen av komponenten.

prøve å velge alle komponenter med sine forbindelser, deretter drar dem ... hvis dette ikke arbeide, er Bakkens forslag neste beste måten å gjøre det

Du må sette den inn i innstillingene dine først.Gå til Verktøy> Innstillinger> Alternativer Tab.Se på nedre høyre hjørne av fanen, og du vil se "Component Drag».Sett modus til "Connected spor".

Nå når du drar en komponent, vil forbundet spor med garn flytte med komponenten.Vanligvis beveger deg (dra) en komponent ved hjelp Rediger> Flytt> Komponent (hurtigtaster 'MC').Du kan også dra componet ved å venstreklikke på komponenten og holder - du må bekrefte ønsket komponent for å gå ved å klikke på navnet om et utvalg liste stiller opp.

Hvis du bare vil flytte blokker av gjenstander, velge komponentene, spor, puter, etc. Nå bruker Rediger> Flytt> Flytte Utvalg (hurtigtaster 'MS'), og du kan flytte hele blokken av objekter.Dette vil ikke dra spor - det vil bare flytte alt som er valgt.Eventuelle umarkert spor sements blir værende der de er.

Du må kanskje velge komponenten og klikker på høyre knapp klikk på "Flytt selction" og deretter plassere den hvor du vil. Dette er gyldig for én enkelt komponent, samt gruppe komponenter

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back