Et spørsmål om sigma-delta ADC

A

Alan_Nesta

Guest
Jeg har hørt noen som sa OPS i den skal bruke 2-trinns klasse AB bedre,
men jeg tviler på at hvis GBW er nok for det?
Og jeg lurer på om 1-scenen kastet Kaskode OP er nok for design?
Takk!

i 2stage de modellen OP slik at den andre polen er langt unna fra den dominerende polen som introduserer vi på grunn av vårt design ....bruker én scene din gevinst ville være svært lav, men høyere båndbredde ....det er bare en handel av ....

siden du snakker om GBW hvorfor dont du prøve å bruke en teleskopisk op .....

når lavt strømforbruk arbeider, op ICMR er teleskopisk svært lav,
så jeg tror kastet er bedre.

ok jeg er enige om at .....men hva med energitap, GBW, offset spenningen etc etc. ....faktisk det som utvikler du denne opamp for .....

Trenger jeg bryr offset spenningen for fullt differensial ett-trinns brettet-Kaskode OP?
systemet offset er null for presim? sant?
Jeg trenger bare omsorg for layout?

faktisk offset kan føre til endring i systemet betraktelig ....spesielt når det gjelder high gain systemer som opamp du skal passe på at det er minimert .....

Alan_Nesta skrev:

Jeg har hørt noen som sa OPS i den skal bruke 2-trinns klasse AB bedre,

men jeg tviler på at hvis GBW er nok for det?

Og jeg lurer på om 1-scenen kastet Kaskode OP er nok for design?

Takk!

du trenger bare å gjøre en nøyaktig design for ditt første integrator for de andre du kan velge hvilken som helst topologi du vil bruke som det er ikke så strenge, slik som å påvirke systemets ytelse.

det spiller ingen rolle, selv om du velger en 3 trinn, er det akkurat som du kommer til å kompensere det.

allikevel ingen kan bestemme det riktige topologien bare ved å se kun GBW.det er mange andre begrensninger rett?

ok
takk til dere alle veldig mye
Jeg vil prøve å bruke 2-trinns op i første Integrator og 1-trinns op i andre

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back