Et spørsmål om Step Recovery Diodes (SRD), plz hjelp meg!

N

news

Guest
Na posiedzeniu Rady Nadzorczej Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, które odbyło się 9 marca 2011, powołano nowego Przewodniczącego Rady Nadzorczej. Został nim Jacek Makowski z Ringier Axel Springer Polska.

Read more...

Hei, alle! Jeg trenger denne typen SRD som kan arbeide på 100K TIL 2MHz, Kan noen SRD arbeid på dette lave freq? PLZ fortell produktet nunber og produksjon, takk!

Vet ikke om disse arbeider ved at lave en frekvens, though. Jeg tror du trenger en virkelig tykk jeg regionen for å gjøre det ≤ 2 MHz. Du kan gjøre det bedre å bruke noen form for digital gate med en kort forsinkelse linje til en av inngangene.

I denne freq.range kan du bare bruke noen logiske porter for å produsere en smal puls, og det er svært behagelig opp til 10 MHz, og gir i hvert fall så godt resultat som en SRD. Prøv det. g

Du bør prøve dette selskapet: h ** p: / / www.advancedsemiconductor.com / dioder / step_recovery.shtml h ** p: / / www.micrometrics.com h ** p: / / www.macom.com h * * p: / / www.metelics.com / srd_surf.htm Men jeg tror ikke at de vil arbeide på slike lave frekvenser min venn ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back