EZ-USB Firmware

A

agha

Guest
Hei
Jeg har desined mitt eget brett med Cypress USB2.0 CY7C68013A.Nå hvordan jeg kan laste ned firmware via USB-kabelen til det og kan noen gi meg en enkel firmware-kode eller koblingen til å teste min maskinvare.
Takk.

Sjekk Cypress området. De har en gratis pakke kalt Studio.

Her kan du få programmerer:
http://volodya-project.sourceforge.net/fx2_programmer.php

eltonjohn skrev:

Sjekk Cypress området. De har en gratis pakke kalt Studio.Her kan du få programmerer:

h ** p: / / volodya-project.sourceforge.net/fx2_programmer.php

gå til cypress.com
og få programvarepakken for utvikling av firmware for EZ-USB.
etter installasjonen, finner du en EZ-USB Kontrollpanel bruke panelet til å laste ned hva du vil til din FX2 chip via USB.
running at kontrollpanelet finner du "last ned"-knappen ........

yeewang skrev:

gå til cypress.com

og få programvarepakken for utvikling av firmware for EZ-USB.

etter installasjonen, finner du en EZ-USB Kontrollpanel bruke panelet til å laste ned hva du vil til din FX2 chip via USB.

running at kontrollpanelet finner du "last ned"-knappen ........

å utvikle

Jeg anbefaler u de Keil uVision2, selv om jeg ikke liker det veldig mye, ....ingen bedre valg.

u kunne starte med eksempler i cypress installasjonsmappen.

yeewang skrev:

å utvikleJeg anbefaler u de ke * il uVision2, selv om jeg ikke liker det veldig mye, ....
ingen bedre valg.u kunne starte med eksempler i cypress installasjonsmappen.

For å svare på spørsmålet ditt, bruker den kontrollen endepunktet (Endpoint 0) og en leverandør bestemt USB-kommando.Når fastvaren er lastet ned, er 8051 kjernen er tilbakestilt, starter din firmware fra sted 0.Hvis du har aktivert Renumeration koden i rammen, vil ramme avbryte og reconnect.Etter oppkobling vil USB beskrivelsene beskrive tilgjengelig endepunkter, pakkestørrelser osv.

tkbits 'svar er helt rett.

men egentlig er det ikke nødvendig å bry seg om hva EP brukes i nedlasting.det er bare for å utvikle bruk.hva som virkelig konfigurerer bruksmodusen er din kode som laster ned til 51 kjerner.

Jeg trenger denne brikken har RS232 port debug kildekoden! Kan du gi meg noen eksempler?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back