få økt OTA av brettet cascode OPAMP

E

ella1923

Guest
Hei alle sammen! Jeg designer en gevinst styrket cascode foldet OPAMP og jeg har gjort med min viktigste forsterker av 40dB og 300MHz. akkurat nå, jeg gjør gevinsten økt Ota. papiret at jeg har lest sier at inngang og utgang av gevinsten økt OPAMP skal settes, markert som rødt i figuren.
82_1253523659.jpg
hva jeg gjorde i gain min styrket OTA design ble, vin +, vin-er lik Vds av (m3, m4) og Vds av (M9 , M10), Vout +, Vout-of pmos brettet OPAMP er lik vin + / vin-plus VT (M5, M6) pluss vds (M5, M6), mens for NMOS brettes OPAMP er lik vin + / vin pluss pluss vt (M7 , Er M8) pluss vds (M5, M6) er dette riktig? Fordi når jeg prøvde å koble få styrket forsterkeren til de viktigste forsterkeren ble noen transistorer lineær og cutoff. Forresten, jeg har satt Vref1 og Vref2 nesten lik produksjonen av gevinsten økt OPAMP som også porten spenning på M5, M6, M7 og M8. Hvis du har noen ide om hva som var galt med design, må du opplyse meg. Mitt mål design er> 85dB gain og> 250MHz UGB. Tusen takk. hilsen Ella

hei jeg tror designet mitt er ok nå .. fremdeles arbeider med bias krets. hilsen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back