får ikke tilgang til flyttbar disk

D

DavidNelly

Guest
Hei kolleger,
Jeg har et problem at usb-portene på pc min ikke får tilgang til flyttbar disk (tommelfingeren kjøre).Det recoganized stasjonen og når utforske den, kan ingenting se og tilgang.Det er som en tom disk.Mitt hovedkort er P4 Twins-HDTV (Asrock).
Behage hjelpe meg hva jeg skal gjøre.

Takk,

Hvilket operativsystem du bruker.

Installer riktige driveren for ditt operativsystem.

Sjekk File Format til ditt operativsystem og din USB Drive.

..

DavidNelly skrev:

Hei kolleger,

Jeg har et problem at usb-portene på pc min ikke får tilgang til flyttbar disk (tommelfingeren kjøre).
Det recoganized stasjonen og når utforske den, kan ingenting se og tilgang.
Det er som en tom disk.
Mitt hovedkort er P4 Twins-HDTV (Asrock).

Behage hjelpe meg hva jeg skal gjøre.Takk,

Hei,
Takk for din svar.Min flyttbar disk kan leses på forskjellige PC.
Jeg kan lese alle filer fra den.Jeg kan ikke lese bare i meg PC.Men jeg kan se så flyttbar stasjon, ikke volum etikett.Egentlig har det volum etikett.
Mitt OS er Windows XP Service Pack 2.
Takk.

DavidNelly skrev:

Hei,

Takk for din svar.
Min flyttbar disk kan leses på forskjellige PC.

Jeg kan lese alle filer fra den.
Jeg kan ikke lese bare i meg PC.
Men jeg kan se så flyttbar stasjon, ikke volum etikett.
Egentlig har det volum etikett.

Mitt OS er Windows XP Service Pack 2.

Takk.

Noe å prøve ..

Har du noen kartlegger kjører?
IE nettverksstasjoner?

Hvis du har en nettverksstasjon som er normalt tilordnet til den neste tilgjengelige fysiske stasjonsbokstav alle USB nøkkel plugget i, vil se seg selv som fysisk kjøre brevet selv om det allerede er kartlagt og du ser noen filer på den.

Kan du se stasjonen i enhetsbehandling?hvis så prøv å endre den er stasjonsbokstav.

Hei,
Jeg har akkurat det samme problemet og jeg har litt mer å legge til ...meg computer sammenbruddet en stund går (ca 3 uker til en måned) og jeg prøvde å bruke en usb på den for 1. gang her om dagen ...MEN mine to harddisker i meg kompakt pleide å være tilkoblet med raid, men jeg har nå dem som 2 separate ...og siden da har usb ikke har jobbet ...den usb kobler riktig (vises på enheten mgmt riktig) MEN da jeg går inn i Diskbehandling (Kontrollpanel> admin verktøy> computer mgmt> disk mgmt) det gjør IKKE automaticaly tilordne en stasjonsbokstav og når jeg tilordne den onwe (G: / for eksempel) sitt fremdeles ikke vises i min datamaskin ....Men når jeg har tilordnet det til et (fremdeles i disk mgmt atm) og jeg høyreklikk på den ...hvis u falle i staver "Open" det vil åpne den i en oppdagelsesreisende ramme ...(Hvis u hit utforske en feil msg vises) veldig veldig veldig rart ...plottet tykner ...ill. holde u deg oppdatert med noen forbedringer ...

Cheers ...

Jeg har hatt det samme skje i tider da en ødelagt sjåfør forventer å finne stasjonen på en annen USB-port.
Prøv starter opp i sikker modus, og fjerne den skadede enhetsdrivere fra Enhetsbehandling.deretter starter normalt, og reinstallere enhetsdriverne.

Du bør også sjekke stasjonen produsentens nettsted for en oppdatert driver pakke.

Ut av nysgjerrighet, hva er modell av stasjonen du har problemer med?
Er det U3 aktivert?

oh!har det mange problemer, mayb ur os feil, ur bord, n ur USB-port, n ur styret har støv,
1 - prøver å repare r setup ur vinduet igjen
2 - Rydd opp ur mainboard av vann med såpe, men pleie fullt må utsette det til den brede n solen, r med tørr luft til den tørre, mener det ikke vann på den.Hvis den fortsatt ha vann ur boare taper.

prøver å legge til en USB-hub mellom pc og disk - mest det hjelper.
Trykk på høyre knapp for meg (likevel - la meg vite ...)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back