Feilkode: 997 og USB Feil SE: 100 ved bruk BRENNER 9 for DSPIC

N

noob64

Guest
Hei, jeg har nylig bygde Sprut i Brenner 9 L programmerer http://www.sprut.de/electronic/pic/projekte/brenner9/index.htm # brenner9l , men programvaren USBURN kaste 2 feil: Feilkode: 997, og USB Feil SE:. 100 (på programmereren vindu) Programmereren oppdages, også min dspic33fj128 men jeg kan ikke gjøre flere operasjoner (han kaster at feil).:?: Jeg har lest Brenner 8 & 9 manuell og jeg har gjort alt som sier at det om feilene, men ingen gode resultater. Noen ganger kan jeg bare gjøre erase eller CP fjerning, men en på 10 forsøk. Hvis noen behandlet med disse feilene vil jeg stor pris på litt hjelp. THX.

Hvis det er en ICSP type programmerer med en kabel kobler programmerer med målet, prøve å gjøre kabelen kort (25cm max). Jeg hadde en ICSP typen programmerer som hadde lignende problemer og jeg sette Som aluminiumsfolie rundt ICSP-kabel for ekstra skjerming og bratsj .. arbeidet .. Jeg antar at ICSP-kabelen var litt for lang. Maybee verdt et forsøk. / Mateo

Jeg har koblet den direkte til ICSP ("Kabel" aprox 2 cm), og det samme problemet, jeg vet ikke hvorfor denne feilen vedvarer alt er gjort nøyaktig som det står på site.Next forsøk vil være på en bærbar PC .

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back