FEKO Feil 3849 Feil Spesifikasjon av Medium

G

greggriffin

Guest
Jeg bruker FEKO fulle versjonen å undersøke oppvarming indusert i en metallisk kateter inne i en pasient som blir fotografert av en MR-skanner. Jeg prøver å modellere en koaksialkabel delvis innebygd i en avgrenset del av dielektrisk (simulere menneskelig vev). Etter meshing konsekvent jeg får "ERROR 3849:. Feil spesifisering av medium for en metallisk trekant Det fungerte fint med bare min coax modell, men når jeg setter i den dielektriske det ikke vil fungere noen vite hva som kan være årsaken eller hvordan. å fikse det? Takk, G

Kjære sir, jeg Thirumal Murugan gjør mitt ME, i Anna-universitetet Chennai. Sir jeg gjør prosjektet i feko programvare for bygging frekvens selektiv overflate. Jeg får samme "FEIL 3849:.. Feil spesifisering av medium for en metallisk trekant Vennligst hjelp meg å løse denne feilen [COLOR =" Silver "] [SIZE = 1] ---------- Post lagt ved 13:57 ---------- Forrige post var på 13:55 ---------- [/size] [/color] Kjære sir, jeg Thirumal Murugan gjør mitt ME , i Anna-universitetet Chennai Sir jeg gjør prosjektet i feko programvare for bygging frekvens selektiv overflate Jeg får samme "FEIL 3849:.. Feil spesifisering av medium for en metallisk trekant, mens dielektrisk så snart mesh er over. Vennligst hjelpe meg å løse det problemet.

Du kan øke mesh oppløsningen å løse dette. Denne feilen skjer når de dielektriske og metall regionen overlapper.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back