ferdigheten språk

V

vreddy

Guest
Kan noen kort meg ABT den ferdigheten språk?
wat akkurat det?er det nødvendig for en fysisk design ingeniør å vite?
hvordan er det nyttig?

synes det dyktighet språket for virtuos ........ full tilpasset layouts ...... sin som skripting brukes i andre semicustom verktøy ......... korrigere meg hvis jeg er galt

hei,
Dyktighet er Cadence proprietry language.It brukes i virtuos for utforming av designs.Skill er som script, har det eqivalent commandof enhver handling utført i virtuos.
Hilsen

Ja, dyktighet er script språk som Cadence, hvis du bruker IC, jeg tror du hadde bedre vite det, hva det kan gjøre mer enn menykommandoen

SKILL er et skriptspråk utviklet av Cadence og skjemaer nesten base for alle sine analysevareverktøy.Den ICFB / virtuos verktøyet er skrevet helt i SKILL.Alle GUI som er vist i virtuos er bare SKILL funksjoner kjøres i bakgrunnen.
Det ligner på et annet språk med funksjoner osv. Hvis du vil automatisere noe i ICFB eller virtuos, kan du gjøre det ved å skrive en SKILL kode og kjøre den i stedet for å gjøre det manuelt.Du kan også gjøre alle PNR ting som du vil med det.Ruteren som er gitt i ICFB / virtuos bare er en software ekstrautstyr skrevet i SKILL språk.Vel, hvis du vil vite mer om SKILL, vennligst bruk cdsdoc og søk etter SKILL språk manualen.Hvis du vil vite noen spesifikke SKILL kommandoer, gå til ICFB vindu-> Verktøy-> SKILL utvikling-> Finder.Du kan søke etter kommandoen du må gjennom denne

Hei,
Hvordan SKILL er nyttig i skape pcells, i SKILL script bare SKILL kommandoene brukes er blanding av andre kommandoer? ... Hva vi nned å vurdere når du oppretter pcells .. som er preferd og best blant de stang og ferdighet tilnærming ....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back