fingeravtrykk bilde procesing i matlab

F

Farsiris

Guest
Jeg vil vite at det er algoritmen eller metoder som brukes for fingeravtrykk bildebehandling ved hjelp av Matlab

Kjære Farsiris, Det er mange teknikker som brukes for finger print behandling og en av de mest populære teknikken er Gabor filter. Wavelets benyttes for fingeravtrykk ekstrautstyr. Jeg tror du kan beskrive ditt problem i detalj at hva slags finger print behandling du ønsker å gjøre. Enten det er ekstrautstyr, restaurering eller finger print matchende hilsen

Hei, jeg også gjør et prosjekt på Fingeravtrykkidentifisering system med Matlab. Trenger hjelp på fingeravtrykket bildeforbedring og egenskapsuttrekking. Kan noen hjelpe?

lekke Jeg har postet svaret på ur opprinnelige spørsmålet innlegg .... her å huske ... bruke PCA og Eigen vektorer ............ og u kan bare bruke den kanten utvinning ved hjelp Laplacian operatør for testing

Raymond thai er et godt sted å begynne. Søk på google etter papirer av Anil K. Jain, S. Prabhakar. Den beste av de algos er trolig ved Hong (husker ikke hele navnet) Det er en bok av Anil Jain på fingeravtrykk anerkjennelse. Det vil hjelpe mye. [Size = 2] [color = # 999999] Lagt etter 14 minutter: [/color] [/size]

Jeg trenger matlab implementering av "Raymond Thai avhandling om fingeravtrykk" .............

takk leekk8 ....... im stuck med Gabor filter .......... kan u sende meg matlab kode for felt orientering og freq for Gabor filter ....... takk på forhånd ....

For Gabor filter, jeg bruker ikke denne. Uansett, er det få Matlab-filer om Gabor filtrering for fingeravtrykk kan du laste ned fra mathworks nettside. Det er en del av filutveksling i mathworks, er det ganske mange av Matlab-filer om gjenkjenning av fingeravtrykk eller ekstrautstyr. [Size = 2] [color = # 999999] Lagt etter 7 minutter: [/color] [/size] Dette bør være url: http://www.mathworks.com/matlabcentral/fileexchange Prøv å søke med søkeordet "Gabor '

Jeg tror du kan bruke stft, FFT, dft algoritme eller Gabor filtrering, jeg currnetlly gjør fingeravtrykk bildeforbedring.

Online fingeravtrykk verifisering er mulig i matlab .. Vi har gjort det 6 mars og det er mulig ... U må lagre bildet i arbeidet katalogen av MATLAB ... Først tegner et blokkdiagram som viser rekkefølgen av tiltak som skal følges .. Vær oppmerksom på støy fjerning og sammenføyning av rygger .. hvis det er gjort halvparten av vårt prosjekt er over ...

hei hva med vannmerke for bilder kan noen ha en kode for dette ....

EI gutta ... kan du pls sende meg en frekvens beregning kildekode brukes for Gabor filtrering .. tnx ..

Hei alle, jeg gjør fingeravtrykk verifikasjon som min siste års prosjekt. Jeg bruker histogrammet equilization og Fourier transform for bildeforbedring og terskel metode for binarization. Jeg har gjort opp til Tynning og nå alle mine rygger er en piksel bred. Men jeg forvirret i bagateller utvinning. Og hvordan kan jeg spare og retrive det bildet? Kan noen vennligst hjelpe meg? Hei purre kan du kanskje hjelpe meg med løsningen. Takk på forhånd.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back