For viderekomne: BB3584 forsterker

T

tomeeh

Guest
Hallo.

Jeg trenger å bygge en forsterker oppfyller følgende krav:

Utdata spenning: / - 120V
Utdata Aktuell: 15mA
Full kraft båndbredde: 10kHz
Slew rate: <10V/μs

Texas Instruments siden returnerte BB3584 forsterker, men jeg ser 2 oppgaver her:
1.Denne forsterkeren er ikke anbefalt for et nytt design (NRND) - Vet du hvorfor?Hadde noen opplever problemer med denne IC?
2.Det er dyrt - ca 220 $

Jeg har 2 spørsmål:
1.Har noen prøvd dette forsterker?Er det noe galt i det?
2.Kjenner du noen andre IC møte mine behov?Den kretser med diskrete elementer som transistorer etc. er higlhy velkommen.

På forhånd takk for hjelpen.

Grunnen til at IC du nevner er ikke anbefalt for nye designen er at Ti handler om å fjerne det fra produksjonslinje og det er i ferd med å bli foreldet.
Hvor mye gevinst trenger du fra din forsterker?Prøv å bygge en med en opamp bruker en lavere spenning tilførsel og Transistor output scene med gevinst (for eksempel 1:10), og inkluderer produksjon scenen i opamp tilbakemelding.

ptmsl wrote:

Grunnen til at IC du nevner er ikke anbefalt for nye designen er at Ti handler om å fjerne det fra produksjonslinje og det er i ferd med å bli foreldet.

Beklager, men selskapene vanligvis romove komponenter fra sin produktportefølje når de ikke selger nok til å opprettholde en produksjonslinje.
Om utdataene stadium jeg hadde noe sånt i tankene.Dette er bare prinsippet ikke en full skjematisk.Jeg tror at en gevinst på 8-10 for utdataene stadium vil være nok til å holde opamp fra klipping.
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back