Foreslå meg en billig SMS-modul

B

barfi

Guest
Hei alle sammen vet du en lav kostnad sms-modul? en modul som å kunne bare sende sms ikke behov for tale, trenger jeg ikke GSM-modem modul.

Hei, hvor kan jeg finne detaljer om dette prosjektet? Jeg har to prosjekter som jeg trenger å sende / motta SMS, og jeg har et par 6210 telefoner. Mitt problem var kabelen / protokollen for 6210 SMS. Kan du hjelpe meg på dette? Jeg er også på jakt etter andre prosjekt for en liten / lavpris SMS sender / mottaker OEM modul. UART / SPI tilkobling for sending / mottak av SMS. Takk, JS

hvordan kan jeg grensesnittet en telefon med 8051? (AT89C51) Jeg bruker en Sony Ericsson W810i, men det er ingen kommunikasjon i det hele via den serielle porten. bør jeg fjerne MAX232 chip fordi telefonen ikke engang kan oppdage mikrokontroller? jeg bruker USB-kabelen som fulgte med telefonen sammen med en usb til seriell omformer, som kan være kilden til min woes? plz hjelp før prosjektet mitt fristen utløper.

Hei, Det er GSM moduler tilgjengelig i markedet som har UART/RS232 porter som kan tilkobles til mikrokontroller. Motorola, WAVECOM osv. er noen av selskapene som gjør denne typen chips.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back