forholdet mellom FS og DC få Ao.

J

Jeniffer

Guest
hei, alleHva er forholdet mellom samplingsfrekvens FS og DC få Ao en OP AMP av ADC? i høy hastighet ADC, hvorfor kan høy gevinst og høy GBW sikre at kravet til rask bosetting og oppløsning av systemet?takk!

Rask Settling tid er basert på plassering av stolper og nuller for OPAMP ditt, som inturn avgjør din GBW.Ovennevnte uttalelse kan også sees på en annen måte: En OPAMP kan være representert i tid-domene funksjonen h (t), eller kan være representert i frekvens-domene H (w) [gjennom Fourier eller invers Fourier-eller z-transform eller hva].Dette er den ligningen der du kan starte om din signalprosessering konsepter med VLSI.Nå setter stabilitet kriteriet, ting er veldig interessant nå.

High gain betyr at du kan forsterke et signal til 1V fra 1/Gain inngangsspenning (ok, jeg tar ikke kompensert i ACOUNT for enkelt å forstå eller jernbane-to-rail spesifikasjon).Å ha slike OPAMP i noen ordning for konvertere, kan hjelpe i å lese mer "bits" for samme input analoge data, dvs. ncreases oppløsning.

Jeg er ikke sikker om Fs med Ao.Jeg tror Fs avhenger av GBW.

Håper det hjelper.

Srivats

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back