forskjellen mellom en testbench basert på Vera og VIP

S

sansprint

Guest
jeg har skrive en IIC testbench basert på Vera, er skrive neste trinn en VIP, men jeg tror det ikke er mange forskjell mellom dem, kan noen fortelle meg noe?

hmm koden klok ikke mye forskjell.for vip u trenger VIP-lisensen filen.Kontakt Synopsys for detaljer.En god vip bør capble av å være plugget inn i ethvert miljø som Vera / e / Verilog / VHDL ...

Vivek skrev:

hmm koden klok ikke mye forskjell.
for vip u trenger VIP-lisensen filen.
Kontakt Synopsys for detaljer.
En god vip bør capble av å være plugget inn i ethvert miljø som Vera / e / Verilog / VHDL ...

Jeg tror du trenger en VIP som referanse for å verifisere funksjonen på modulen.
Hvis du ikke har noen VIP, Hvordan kan du sikre korrekt funksjon du modul?
Du trenger kan skrive en VIP selv, men det bør være mer convinient om du kan få en VIP fra Synopsys.

Hilsen,
KLEENEX

sansprintQuote:

hvis jeg trenger VIP lisens betyr i bruk VIP utviklet av Synopsys

Vivek skrev:

Dette vil gjøre deg i stand til å konvertere. Vr filer til. VRP filer.
disse. VRP filene er krypterte filer.
Så koden din er trygg og kan ikke vises.
Du kan bruke disse. VRP filer for å kontrollere din DUT.
For å kjøre med disse krypterte filer u bør spesifisere en bryter i VCS løpe tid alternativ.

kontakt ur Synopsys salg fyr eller kundestøtte angående lisensen.dont vite nøyaktig hvordan u get it.når u sier "VIP" det skulle ha alt, som resultattavle, dataintegritet dam, selv sjekke, skjermer, funksjonelle dekning ...
det er ment å være en full fledged miljø.

Vivek skrev:

når u sier "VIP" det skulle ha alt, som resultattavle, dataintegritet dam, selv sjekke, skjermer, funksjonelle dekning ...

det er ment å være en full fledged miljø.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back