Forskjeller mellom Haykin bøker

M

Max Planck

Guest
Hei, jeg vet det er to Haykin kommunikasjonsinnstillinger bøker: "Kommunikasjon Systems" (jeg har 3 ed) og "An Introduction to Analog og digital kommunikasjon". Kan du fortelle meg hva er forskjellene mellom dem? Er det verdt å kjøpe sistnevnte?

Først er det innholdsfortegnelse. For kommunikasjonssystemer: tilfeldige prosesser Kontinuerlig Wave Modulasjon Puls Modulasjon baseband Puls overføringssignalet-Space Analysis passband digital overføring Spread-spektrum modulasjon flerbruker Radiokommunikasjonstjenester Fundamentale Grenser i Information Theory Feil-Control Coding for en innføring i analog og digital kommunikasjon: Fourier Analysis Filtering og signalforstyrrelser Spectral Density og Correlation digital koding av analoge Waveforms Intersymbol Interferens og Its Cures moduleringsteknikker sannsynlighetsteori og tilfeldige prosesser Støy i Analog Modulasjon Optimale mottakere for datakommunikasjon Dette bør gi en ide og hjelpe en avgjøre. Den beste måten jeg tenker å gjøre slike vedtak er å sjekke ut innholdet, og deretter lese anmeldelser av respektive bøker på Amazon. Hvis man kan få tak i eBook fra et sted, kan man sjekke om det er verdt det, og deretter bestille online.

hvor kan jeg laste ned "moderne Filter" av haykin? Jeg trenger det for min endelige neste uke

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back