Fusk Chineese selskapet

G

grittinjames

Guest
Hei Alle, Beaware dette juks selskap [url = http://www.wholesale-sale.us/information_1.html] Om Engros-Sale.us: Online Wholesale Discount Sale [/url] De er svindel og dont få traped. En av min venn send 800 $ trodde Western Union for laptop. Etter å samle inn penger de er ikke engang reagerer på noen poster. Jeg ønsker å hjelpe ham, hvis du kjenner noen måte vennligst gi meg beskjed Thanks

Råd for alle som gjør internett kjøp: ALDRI sende penger via Western Union. Bruk PayPal eller kredittkort, så kan du minst ha noen fra disse selskapene undersøke og få pengene tilbake. Sending kontanter er generelt en dårlig idé. Prøv å kontakte din lokale politimyndigheter mennesker - de kan ha en cyber kriminalitet divisjon (eller tilsvarende) som undersøker nettsvindel.

Likevel når pengene er overført av westernunion, på mottakersiden, $ betaling av 800 er naturligvis gjort med verifisering ved hjelp av ID-bevis for den som beløpet er sendt i navnet. Så det samme kan bli etterforsket av Western Union og personen kan spores. Men man kan ha til å møte personen for å få penger eller laptop Cheers

Hei, jeg er en kinesisk business mann, og jeg er glad for å være en av edaboard medlemmer, men jeg er lei for å se dette svindel firmaet på den aller første dagen. Jeg har sjekket nettet du oppga, ser det at personalet er svært unge, og den registrerte stedet er Henan, faktisk, det er en provins der har mange juksere. men noen er ekte forretningsmenn. Hvis du trenger hjelp, kan du kontakte meg, forresten, jeg er engasjert i bridge rectifier virksomheten, er min e hbhe@share-leshan.com.cn Jeg er lei meg for tapet! !

Hei Alle, Beaware dette juks selskap [url = http://www.wholesale-sale.us/information_1.html] Om Engros-Sale.us: Online Wholesale Discount Sale [/url] De er svindel og dont få traped. En av min venn send 800 $ trodde Western Union for laptop. Etter å samle inn penger de er ikke engang reagerer på noen poster. Jeg ønsker å hjelpe ham, hvis du kjenner noen måte kan du gi meg beskjed Takket
være forsiktig

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back