Future of analog design

A

AndreiM

Guest
Hei alle sammen,
Hva tror du er fremtiden for analog design?
I det øyeblikk jeg jobber som en test engineer for automotive LDO's og jeg ønsker å flytte i nær framtid til analoge design.Jeg har universitetet bakgrunnen for dette, men uten erfaring i øyeblikket.Uansett, jeg
er ikke ikke besluttet ennå å følge denne måten, min største bekymringen er at analog design kan bli foreldet i 10-15 år.
Enn det ...?Det kan bli for vanskelig å trene på en ny kvalifisering på 35-40 yo.

Så, hva tror du er fremtiden for analog design?

Hei AndrejM!

Gratulerer!Min anbefaling er klar: ANALOG.
Analogt vil aldri dø - og du gjerne vil få mer penger for en jobb i den analoge verden.
Men jeg er redd min mening er ikke så viktig.
Derfor lese noen bidrag fra folk som er involvert i selve teknologien.Se og les pdf-attachements.
Hilsen og lykke.
LvW
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

Her er de andre dokumenter
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

Hi AndreiM,

Du begynner jeg kan si Analog vil bli rundt så lenge vi trenger å samhandle med den virkelige verden.Det
er ikke går bort i løpet av få år noensinne.Nå har sagt at la meg plassere en påminnelse til det.Enhver god eller god analog ingeniør jeg noensinne har kjent har også hatt tvers erfaring innen digital.Poenget jeg tror du prøvde å si var at alt går digitalt.Dette er sant, men alt starter som analoge og tvers inn i digitale er mange tilfeller.Mitt beste forslag er analog med sprinkling av digital.Hvis analog er din lidenskap.Analog har mysterier og overraskelser og har fortsatt en følelse av kunst til meg.Jeg mer og mer digitalt slik du antyder, men også i digital mitt analoge erfaring kommer i veldig nyttig.Mange enkle digitale fyrene flummoxed med enkle analoge forstyrrelser.

Lykke til

dfullmer

Takk for rask replys karer og materiell.
Jeg hadde ikke lest den ennå, bare trykte det å lese på vei hjem.