gasskomfyr gnist krets

P

panael

Guest
Hei der, jeg kommer til å gjøre en makt in-line gasskokeapparat gnist. Jeg har ingen informasjon om det. Jeg bør vel rette opp ac inngangsspenningen og deretter forvandle den til en høy spenning som 22KV. ikke sant? Kan noen gi meg noen tips.

vennligst gi litt mer informasjon om hva du faktisk ønsker Vennlig hilsen

hvis jeg husker riktig TDK Japan brukes til å produsere parafin / gass tennspoler. sjekk om du kan bruke en tennplugg og tenning system brukes i små motorsykler.

[Quote = jamshid.dastur] vennligst gi noe mer informasjon om hva du faktisk ønsker Vennlig hilsen [/quote] Vennligst se vedlagte filen. Det er en praktisk krets at jeg ikke kan undrestand det godt. Vennligst hjelp meg å undrestand hvordan den produserer gnist. Jeg vet ikke svinghastighet av transformer.Do du vet?

bare spenningen bygger på sparkgap {en gass fylte enhet} så vil det energi transformatoren når en liten gnist som skjer inni den transformatoren har mange slår på gnist enden og ikke så mange på sparkgap enden slik at spenningen av de små gnist er trappet opp rett og slett sette gapet vil føre til en liten gnist så spolen trinn sin spenning opp her er et styre som bruker samme teknikk http://www.kemo-electronic.com/de/bausaetze/b181/

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back