GDT på kraft beskyttelse?

S

Sviske

Guest
Kan jeg bruke gass rør arrestors for strøm beskyttelse?Alle kretser ser jeg bruke den til skriving overspenningsvern (slik som telekommunikasjon og sensorer).Men det synes for meg at det skal være bra for strøm, så vil det beskytte MOVs fra eksploderende i tilfelle ekstreme overspenningsvern - så lenge den kan håndtere nok gnist gjeldende å reise sikringsskapet.Jeg
er litt bekymret for å bruke den sammen med polyswitch (tilbakestilles sikring) som senker gjeldende stedet stopper det, så det kunne holde GDT gnister før det smelter.Alternativt Jeg tenkte å bruke polyswitch med MOVs, og deretter foran som en sikring med GDT der sikringen har høyere Karakter enn polyswitch tur gjeldende, slik at den håndterer virkelig ille tilfeller.Hva gjør dere det?

Gass arrestors er for lavt strømforbruk beskyttelse.For høy effekt brukes MOVs og for større makt silisiumkarbid basert arrestors. Gass arrestors for lite apliances, MOVs for medium comsuption og Silicon carbide for alle hjem.

Hvorfor bare strømsparingsmodus?Noen eksempler GDTs Jeg fikk en metal bar over for hva jeg gjetter er en omkjøringsvei for en stor spiss og ser ut som det kan gjøre mer strøm enn det tar å reise de 25 amp sikring foran har jeg på denne kretsen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back