generasjonsskifte konflikter

P

Puppet1

Guest
Jeg kjenner folk som har prøvd dette viser alle sine utformingsarbeid nye oppgradere intervjuer: problemet er ingen har tid eller penger, men enda viktigere ingen bryr seg om unge lenger.

ungen Boomer generasjonen bare bryr seg om seg selv: Disse folk født etter verdenskrigen 2 er mest egoistisk, selv sentrert generasjon i nyere historie, alt de ønsker er å fufill egne behov!

neste generasjon vil bli ler når de blir eldre (som skjer), og de har ikke nok penger til deres helse, omsorg og sosial sikkerhet.

de vil være repayed hansomely for selfishness!kommentarer er velkomne

Du sier det fordi du ikke bor i Italia.Her er mye verste.
I Italia, generasjon som gjorde 68 hadde blitt en av de verste generasjonen Italia aldri hadde kjent.
Da de kom til makten de laget en enorm offentlig gjeld og bor langt utover de grenseverdiene (fra sytten til 1996 offentlig gjeld gikk fra 60% av BNP til 120%).Videre er det opprettet en pensjonisttilværelse system der folk kunne gå på 35-37 år (noen), eller 43-47 år (de fleste).Nå har vi 22 millioner arbeidere og 19 millioner av pensjonert og vi har en avgang systemet kalles en "ripartizione" hvor arbeiderne betaler pensjonen på retires.I Italia for øyeblikket 1 / 3 av labor cost gå til å betale avgang systemet.Selvsagt systemet kunne ikke vare, slik regjeringen (hvor du ikke finner en 40-år gamle på noen måte) reformert systemet, men utlading alle kostnader på arbeidskraft.Den pensjonist kaller de pensjon "oppnådde rettigheter".Pretty hilarius for en jobbet 15 år i hele sitt liv.
Har jeg ferdig?Jeg beklager, jeg
er ikke.I Italia kan du ikke sparken uten en "god grunn".Dette er den berømte artikkel 18.Men dette fungerer bare hvis du er en fast ansatt.Så, i det øyeblikket har du eldre arbeidstakere beskyttet av artikkel 18, og de fleste unge med kontrakt som Adecco eller similars uten rettigheter.Selvsagt selskapene ikke engasjere seg i fast form noen mer eller imidlertid ganske sjelden.

Så hvis du er 20-30 år eller mindre, og du arbeider i Italia har du ingen rettigheter, lavere lønn (700-1100 euro per måned), og du må betale rettighetene til de eldre arbeidstakere, og pensjon til som hadde pensjonert på 35-45 år (med en tredjedel av arbeidskraft pris), og naturligvis din fremtidige pensjon vil være en brøkdel av sine (den unge har et annet system).

Dette er Italia ........neste Argentine Europa ....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back