gevinst ekstrautstyr for antenne

H

hopper

Guest
Jeg har utviklet en suspendert antenne med et materiale som har et dielecric konstant på 3.2 substarte height 0.762 mm og tap tangent av 0.004 høyden av luften er 3mm nedenfor underlaget Jeg bruker microstripline feed nå jeg skrånende synes å styrke sin gevinst utover 8 dB . Fortell meg hvordan kan jeg forbedre gevinst. Jeg er ny kan du fortelle meg hva dielectric materiale Bør jeg bruke ville jeg appericate forslag om at antennen er designet for å operere på 10 Ghz

Med andre sustrate du kunne chane gevinst, men ikke så mye.Mer få økende directivity.
Legg til en bakken flyet som reflektor og styremedlemmer, og hvis du trenger mer får du må tenke parabolic reflektorer.

Hvis størrelsen ikke er et problem for du prøver å bygge noen patchs (ikke feeded) fungerer som en styremedlemmer, øker gevinsten i ønsket retning.

Hallo

Du kan bruke Metamaterial struktur (som superstrate) over oppdateringen for å forbedre sin vinning, Hvis u søk på www, u vil få mer gjennomgå papirer relatert til metamaterial via antenne.

hilsen
Avinash

8 dBi er ganske bra for en oppdatering.Dersom du ønsker mer får du kanskje se nærmere på en rekke flere.

Noen ganger større bakken flyet vil hjelpe.Små økninger er mulig med mer effektiv materialer eller forbedringer i impedans søkeord.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back