gitterpunkt EC / ECP ...

D

davorin

Guest
Hvilken programvare støtter nye lavprisalternativ enheter?
Selv om de enhetene bør lavprisalternativ det støttes ikke av "startpakke"-pakken som er gratis ...

Og ... alle hørt om priser ennå av dem?

Hei,

Enhetene er støttet gjennom startbilde programvaren, men med en kontroll pack.Dette gjør at EC20 og ECP20.

Prisene er sammenlignbart med Cyclone.

Forestillingen er over den.

Hilsen

Eller annen grunn ikke støtte mindre enheter med "Nybegynnerkampanje" versjon av ispLever?

Ville være bedre å bruke enheter tilgjengelig i TQFP for prototyping om ...

Shure, EC/ECP20 er den første enheten tilgjengelig.Resten av familien vil følge.
Jeg kan ikke huske hva enheter vil bli støttet i starteren, men det vil sikkert være noen TQFP's.

Noen tidsramme på introduksjon på nye enheter?
Kan ikke huske å se noe på deres hjemmeside om det ...

... så sannsynligvis andre enheter vil følge neste år ...

De fortalte meg alt skal være tilgjengelig ved utgangen av året.

Bare hørt at ispLever startbilde versjonen ikke vil støtte nye EU / ECP enheter i det hele tatt.Minst base versjon med kontroll pakke (4,1) eller base versjon 4.2 er nødvendig ...

Nice .. lavprisalternativ FPGA med ikke-fri programvare (o;

Kontroll oppdateringspakken er faktisk nødvendig for øyeblikket.Men dette vil forsvinne når enheten er i produksjon.

Ja .. det jeg
har hørt også ...

Bare ikke få den hvorfor nye lavprisalternativ FPGA krever "base" pakke som koster penger der andre liker @ ltera og Xilinx tilbyr gratis programvare for sine lavprisalternativ familier (o:

Maybe it's gonna endre neste år (o;

Interessant .... ispLever Startversjonen 4.1 er tilgjengelig for nedlasting nå sier i versjonsmerknader at foreløpige EC20 støtte er innebygd (som også installere skjermen viser meldinger om nye EU / ECP-enheter).

Men etter installering ikke EC / ECP støtte er installert på alle ....

Har du prøvd å kontakte en lokal gitterpunkt salg / disti?
Hvis du planlegger å bruke en del, kan du få en sw kontroll som muliggjør et utvalg av EU og ECP-enheter,
med alt fra 6K LUT til en 20K LUT enheten.
BTW.kontroll Pack er gratis.

Med vennlig hilsen

Egentlig prøvde jeg kontaktet dem flere ganger .. vondt (o;

Kanskje jeg kunne prøve på nytt ... men ganske mistet interesse nå (o;

Jeg beklager at jeg ikke svare tidligere.Kan du PM meg.Jeg
vil prøve å finne ut hvem du skal kontakte for å få kontroll pack.

Alle slags EC / ECP bli produktet innen utgangen av året.Jeg har fullført mitt desgin nå og venter på brikken.Jeg har ikke pin plasseringen av chip før nå.Jeg har programvare og service pack.Men det er svært store.Jeg nøler det er vanskelig å laste programvaren.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back