grafisk grensesnitt for h $ pice

M

mamali

Guest
Kjære alle, som du kanskje vet, noen av de kraftige krets simuleringsverktøy (inkluderer h $ p1ce) ikke har grafisk grensesnitt. tror noen at en fullt utviklet java grafisk grensesnitt (som kan brukes i alle unix! li Nux, freeb sd, eller Solaris, og selv w1nd0w $), integratable med de fleste av disse verktøyene, kan ha et marked eller klient? vennligst fortell meg din pro. meninger, tnx, Marti

Som jeg visste, introduserte mange av dem GUI grensesnitt for neste generasjon allerede på både UNIX og Linux plattform, slik som smartspice, hspice (v2004), nanosim, ADMS ... osv. Hilsen

Actully Den hspice har GUI-grensesnitt i tråkkfrekvens / Analog artist, kan du bruke IC4XX i UNIX, Men IC50 ikke fungerer på Linux, Egentlig gjør jeg ikke IC5033 ..

vår kode er i java, er det lett kunne kompilere i om alle OS-tallet. og, hva er prisen på hese verktøy du nevnte? selv omtrent. rgrds, Marti

[Quote = shiowjyh] Som jeg visste, mange av dem introdusert GUI grensesnitt for neste generasjon allerede på både UNIX og Linux plattform, slik som smartspice, hspice (v2004), nanosim, ADMS ... osv. Vennlig hilsen [/quote] den nye GUI versjonen av HSpice (2004) for UNIX kun fungerer med Solaris> = 2,8!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back