grensesnitt flere feild sensorer med mikrokontroller.

S

sanddune008

Guest
Hei Alle,

Dette hvordan det er:
Eg.Jeg har 4 doorbells på forskjellige steder.Nå når en bjelle trykkes jeg trenger å vite hvilken bjelle trykkes og sende en spesifikk kommando til alle slutten enheten er koblet til nettverket.

Så jeg har introdusert en hub.Og slo hvordan du går frem.Jeg vil tilkoblet flere bytte innganger når bryteren er lukket sender en puls.
f.eks: aktivering av flere dør bjeller eller hvilken som helst enhet som kan generere en utløser puls til min PIC inngang.Avstand er igjen en gråsone .... lag rundt 100mts diameter.

Alt jeg trenger en kant utløser og en måte å definere den eksakte kilden var jeg receiving.As kan du se at den fysiske enheten er helt stum.Kan noen foreslå en løsning i design?.Takk til alle på forhånd ....

så whats the problem.As vidt jeg forstår spørsmålet ditt, må du skille mellom 4 forskjellige signals.right?y ikke gi dem 4 linjer til fire port pinner av controller.am i klingende til enkle?
eller er jeg ikke anwering spørsmålet ditt?eller jeg gjorde ikke forstår spørsmålet ditt?hvis så, til u må avklare igjen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back